تحقیق در مورد جامعه شناسی ، جنسیت و آموزش عالی

تحقیق در مورد جامعه شناسی ، جنسیت و آموزش عالی

تحقیق-در-مورد-جامعه-شناسی--جنسیت-و-آموزش-عالیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏جامعه شناسی، جنسیت و آموزش عالی
‏مقوله های تساوی و اختلافات گروهی همیشه در جامعه شناسی مقدم و در محوریت قرار دارند- و قطعاً‌ در جلسات سالانه ی انجمن جامعه شناسی امریکا که جمعه در مونترال شروع می شود، مورد بحث قرار می گیرند.
‏ تعدادی از دانشمندان توجه شان را معطوف کردند تا روندهای تساوی جنسیتی را بررسی کنند. در میان نتایجی که این هفته در مونترال ارائه شد: تبعیض جنسیتی آشکار به سرعت در دوره ی کالج آشکار نبود،‌ اما بوسیله ی اشکال دیگری از تعصب و سوگیری جایگزین شده بود؛ تصمیم برای افزایش تخصص در تحقیق، برخی تأثیرات تعجب برانگیز بر پیشرفت و ترقی اعضای زن و مرد کالج دارد؛ و مشارکت در ورزش ممکن است نقش مهمی در روایت شکاف موفقیتی جنسیتی در میان دانش آموزان دبیرستانی آماده شده برای دانشگاه ایفا کند.
‏خلاصه ای از یافته ها در پایین آمده است:
‏سوگیری و خطای ماهرانه در تحقیق دانشگاهی: فروتنی لارنس اچ سامرز توجه و تمرکزش را معطوف به این مسأله کرد که چرا زنان دوره ی عضویت در دانشکده را با موفقیت شروع می کنند نسبت به زمانی که نقشهای رهبری را برعهده می گیرند؟ دو دانشمند دانشگاه روتگرس پاتریسیا. ا. رز استاد جامعه شناسی و مری. ال گاتا مدیر پروژه توسعه و تحقیق در مرکز روتگرس برای زنان و کار- مطالعه ی عمیقی در بین دانشجویان هنر و علوم در دانشگاه ایالتی بزرگ انجام دادند. تحقیق آنها بررسی پیشرفت شغلی و حقوق و شهریه و دیگر معیارهای قابل سنجش را همراه با مصاحبه با دانشجویان در بر می گرفت.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.