تحقیق در مورد تیونر

تحقیق در مورد تیونر

تحقیق-در-مورد-تیونرلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏در عرصه رقابتی محصولات دیجیتال معمولا «ترین‌ها» از ‏طرف تولیدکنندگانی که برای افزایش سهم خود از بازار به دنبال یک راه تازه و مطمئن ‏هستند، مورد توجه قرار می‌گیرند.
‏شرکت Sharp ‏هم که سال‌ها است در زمینه تولید ‏محصولات دیجیتالی مختلف فعالیت می‌کند، به تازگی محصول جدید خود را از دسته «‏ترین‌»ها معرفی کرده است.
‏محصول جدید Sharp ‏که کوچک‌ترین تیونر تلویزیون‌‌های ‏دیجیتالی است با برنامه‌های تلویزیونی Seg-‏۱ ‏سازگار است.
‏این تیونر مدل VA‏۳A‏۵JZ‏۹۱۲ ‏اندازه‌ای برابر ‏۲۵/۱×۳/۷×۳/۷‏ میلیمتر دارد و به دلیل اندازه کوچکش به ‏راحتی می‌تواند در نمایشگرهای کوچک و سبک وزن شرکت Scalar ‏نصب شود.
‏این تیونر ‏تنها ‏۸۵‏میلی‌وات برق مصرف کرده و می‌تواند عمر باتری موبایل را در هنگام تماشای ‏برنامه‌های تلویزیونی روی آن، افزایش دهد.
‏به گفته مسوولان Sharp‏، کوچک‌ترین ‏تیونر تلویزیون‌های دیجیتالی دنیا از ماه سپتامبر به تولید انبوه می‌رسد و قرار است ‏در هر ماه یک‌میلیون قطعه از این محصول تولید شود.
‏تیونر و متعلقات آن روی برد ‏اصلی و عیوب آن:
‏اولین قطعات مهمی که روی مادر بورد وجود دارند ic lm 317 ‏می باشد که کار تنظیم ولتاژ ۱۸-۱۳ ‏را به عهده داره دومین ‏ترانزیستور tip 42 ‏است که در ‏صورت خرابی ولتاژ خروجی lnb ‏رو نخواهید داشت رگولاتور ۵ ‏ولت هم که یکی دیگر از تغذیه های تیونرمیباشد.
‏فیوز f100 ‏که به رنگ زرد هست و در صورت اتصالی سیمهای lnb ‏خواهد سوخت و درآخر خازنهای ‏الکترولیت (۳‏عدد) ‏کنار تیونر هستند که در صورت خرابی باعث ‏میشن که تصویر شما شطرنجی باشه.
 
 
‏روی مادر بورد پهلوی کریستال ‏یکعدد ic ‏به شماره lcx04 ‏هست که در صورت خراب شدن مدار ‏رگولاتور lm317 ‏قادر به تنظیم ‏کردن ولتاژ ۱۸-۱۳ ‏نمیباشد.
‏بعضی از مواقع ممکنه که دستگاه شما هم ‏قدرت سیگنال و هم کیفیت سیگنال داشته باشه ولی نتونه کانالی رو اسکن کنه که علت اون ‏خرابی تیونر هست.
 
‏ایراد دیگه اینکه دستگاه شما فقط ‏قادر به سرچ کردن فرکانسهای پایین تر از

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.