تحقیق در مورد تاریخچه ادبیات

تحقیق در مورد تاریخچه ادبیات

تحقیق-در-مورد-تاریخچه-ادبیاتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏تاریخچه ادبیات
‏بعد از اتفاق افتادن زلزله سعی کنید متوجه شوید چرا خانه ها خراب مب شوند و می ریزند و بعضی از خانه ها ی دیگر خراب نمی شوند . تاریخ شناسان ادبیات یک وظیفه ی مشابه دارند را ثبت می کنند را چه چیزی از پروژه های ادبیات بعد ار تغییرات باقی مانده اند و قلمرئ ئیرانی های ادبی را بررسی می کنند . این یک وظیفه دشوار و مخاطره آمیز برای یک آسیب شناس می باشد . برای ثبات اینکه چه کسی زنده است و چه کسی مرده است از مواد قدیمی استفاده می شود و شاید یک تاریخ شناس خودش با ارزش ها و سیستم های تکامل تدریجی روبرو شود را ‏ که سنجش ‏زمان گذشت می باشد . آیا برای زنده کردن آن ویرانی ها و مشخص کردن آنها این عمل نفرت انگیز ا‏ست ؟ آنها خودشان موارد جدیدی دردناک‏ هستند و مطابق یا * یک سنگ ساختمانی است را افتاده است .
‏بعضی ها اگر چه باید بیایند واین انتقال را مثبت کنند در حال حاضر در تمام کشور های قراردادی و ر‏وش‏ سابق یک از ادبیات ملی وجود دارد را از جنگ جهانی دوم پیروی می کنند زمانی قلمرو بزرگ توسط واقع گیری اجتماعی توده ای پوشش یافت دوباره مورد بررسی قرار گرفت .
‏بعد از فرو افتادن دیوار بر این تاریخ شناسان ادبیات آلمانی و ادبیات جمهوری دموکرات آلمان را مانند زیر توصیف کردند:
‏این از منابع تاریخی باطل فرضی آرمانی تشخیصی در مورد طرز آن دوره می باشند .
‏ادبیات لهستانی توسط استریلیزه کردن ذهن و با استفاده از سیاست به تاراج رفت و بالش را از دست داد و در دوره جنگ شجاع شد و شرکت در حرکت کونیستی را که هرگز از بین نرفت به عنوان خطا درک شد .

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.