تحقیق در مورد اختلال هویت جنسی

تحقیق در مورد اختلال هویت جنسی

تحقیق-در-مورد-اختلال-هویت-جنسیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مقدمه
‏سرآغاز وجود هر کدام از ما هنگامی است که یک اسپرم با یک اوول با یکدیگر در می آمیزند و هستی ما را به بار می نشانند (سیمونه، ترجمه سلطانیه، ۱۳۷۶٫ ص۲۶).
‏با انتقال اسپرم توسط پدر، تأثیر مستقیم او در جنبه وراثتی بپایان رسیده و مادر تا ۹ ماه دیگر رابطه فیزیکی و عاطفی اش را با کودک ادامه خواهد داد. (شکوهی یکتا ۱۳۷۳، ص۱۴) ۳ ماه بعد از ازدواج اسپرم و اوول جنسیت فیزیولوژیک این موجود ناشناخته بیولوژیکی مشخص می گردد، در ادامه بعد از ادا و کاهش مسولیت توسط ژن ها و هورمون ها، تکامل جنسیت (جنسیت فیزیکی، هویت جنسی، رفتار جنسی) توسط شاخص های پر رنگ تری چون عوامل روانی، اجتماعی و فرهنگی ادامه پیدا می کند. (گولومبوک و همکاران، شهر آرای، ۱۳۷۸، ص۷).
‏محققین عقیده دارند که جنین از هیجده هفتگی می شنود، تحقیقات دیگر توسط دستگاه های گریه نگاری از جنین های نارس موید آن است که تاریخ ظهور حافظه و یادگیری از ۵ ماه پس از تشکیل نطفه آغاز می گردد.
‏بر اساس یکی از مطالعاتی که به کمک سنجش امواج مغزی انجام گرفت، نشان داد که جنین بعد از تولد حتی در خواب هم صدا را می شنود، مغز نوزاد می تواند در هر دو مرحله فعال و آرام خواب، صدای یک تیک ساده در حد ۶۰ دسیبل را ضبط کند (بی چمبرلین، زاهدی و همکاران، ۱۳۷۹، ص ۲۶ و ص ۲۷).
‏یکی از طبقه بندی های اجتماعی عمده در هر جامعه ای جنسیت است. غالباً اولین سوالی که در مورد یک بچه می

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.