تحقیق در مورد آب و هوا چه تاثیری بر موها دارد

تحقیق در مورد آب و هوا چه تاثیری بر موها دارد

تحقیق-در-مورد-آب-و-هوا-چه-تاثیری-بر-موها-داردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏آب و هوا چه تاثیری بر موها دارد؟
‏آفتاب روی پوست و مو اثراتی ایجاد می‌کند که همواره بر لزوم حفاظت در برابر آن ‏تاکید می‌شود، حال ببینیم ‏آب ‏و هوا ‏چه تاثیری بر موها دارد؟
‏اگر در ایام مسافرت و تعطیلات به شهرهای دیگر که آب و هوایی متفاوت با شهر محل ‏سکونت شما دارند، رفته باشید، حتما متوجه تغییرات رنگ و به خصوص حالت موهایتان ‏شده‌اید و هنگامی که برای استحمام از همان ‏صابون ‏یا شوینده‌های قبلی استفاده می‌کنید، حتما از این که چرا مثل سابق کف نمی‌کند، ‏تعجب کرده‌اید.
‏پس بهتر است بدانید که املاح موجود در آب‌های سنگین چاه‌ها (املاح کلسیم و آهکی) ‏با صابون ترکیب می‌شوند و مانع کف کردن آن می‌شوند، اما از خاصیت پاک‌کنندگی و ‏شویندگی آنها کاسته نمی‌شود. البته تکنولوژی بالایی که امروزه در ساخت صابون‌ها و ‏شامپو‌ها استفاده می‌شود، می‌تواند مانع این پیوستگی با آب‌های دارای املاح ‏شود.
‏نکته دیگری که باید بدانید این است که اشعه ماورای ‌بنفش ‏نور ‏خورشید ‏باعث شکنندگی و کدر شدن موهای شما می‌شود. اگر هنگام تعطیلات در مناطقی ‏بوده‌اید که تابش‌ و شدت نور آفتاب بیشتر بوده، مثل جنگل و کوه و یا دریا، قطعا ‏باید با ‏کلاه ‏موهای خود را در برابر آفتاب محفوظ نگه می‌داشتید و اگر چنین کاری نکرده باشید،

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.