تحقیق درباره جایگاه مطبوعات در سیاست ملی ارتباطی و رسانه

تحقیق درباره جایگاه مطبوعات در سیاست ملی ارتباطی و رسانه

فرمت فایل: ورد – Word  ( مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۸جایگاه مطبوعات در سیاست ملی ارتباطی و رسانه‌ای دکتر محمد مهدی فرقانی چکیده سیاست‌گذاری ملی ارتباطات نیازمند شناخت نقش و تعیین جایگاه هر یک از رسانه‌ها در سپهر توسعه ملی است. این که ساختار قدرت سیاسی و مجموعه دولتمردان (به مفهوم عام) چه نگرش و، در عین حال، چه انتظاراتی نسبت به جایگاه رسانه‌ها، هم به صورت نظام‌مند و هم به شکل مجزا، دارند بر حضور،…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.