تحقیقات پلیس درمورد خودکشی در برج میلاد


تحقیقات پلیس درمورد خودکشی در برج میلاد

اخبار,اخبار حوادث,برج میلاد

پلیس پایتخت درباره خودکشی رخ داده در برج میلاد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در این باره اعلام کرد: در ساعت ۱۲ روز گذشته حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد خودکشی در برج میلاد ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر سریعا در محل حاضر شدند و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد متوفی ۵۸ ساله مدیر شیفت شب برج است.

 

این فرد در دفتر کارش واقع در سایت نمایشگاه جنب مجموعه برج میلاد با حلق آویز کردن خود با طناب از چارچوب در خودکشی کرده بود که بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی اطلاع داده شد و تیم بررسی صحنه جرم نیز در محل حضور یافت.

 

هم اکنون علت و انگیزه این اقدام از سوی پلیس در دست بررسی است که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

محمد شهریاری – سرپرست دادسرای امور جنایی تهران- نیز عصر امروز در گفت وگو با ایسنا فرد متوفی را نگهبان طبقه اول برج میلاد اعلام کرد و از انجام تحقیقات قضایی در خصوص خودکشی نگهبان طبقه اول برج میلاد در روز گذشته خبر داد.

 

وی افزود: بر اساس گزارشی که به دستمان رسید در محل حادثه که برج میلاد بود حضور یافتیم و با جسد یکی از کارمندان این برج مواجه شدیم. یادداشتی از وی به دست آمده مبنی بر اینکه وی به دلیل مشکلات مالی، اقدام به خودکشی کرده است.

 

روابط عمومی برج میلاد نیز  فرد متوفی را از همکاران خوشنام و باسابقه این مجموعه معرفی و اعلام کرد: در ارتباط با اتفاق ناگواری که در مورد یکی از همکاران خوشنام و باسابقه‌ ما رخ داده است شائبه خودکشی وجود دارد و جزییات این ماجرا توسط پلیس در دست بررسی است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.