تحقیقات قضایی علیه وکیل سابق ترامپ به اتهام فساد

تحقیقات قضایی علیه وکیل سابق ترامپ به اتهام فساد

تحقیقات قضایی علیه وکیل سابق ترامپ به اتهام فساد

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا براساس یک گزارش جدید، هدف یک تحقیقات درباره پرونده کلاهبرداری بانکی به ارزش ۲۰ میلیون دلار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، براساس گزارش نیویورک تایمز دادستان‌های آمریکا در حال بررسی طرح اتهام کلاهبرداری بانکی و مالیاتی و همچنین تخطی از قوانین امور مالی کمپین‌های انتخاباتی علیه مایکل کوهن تا پایان ماه جاری میلادی هستند.

 

طبق این گزارش بازرسان در همین راستا در حال بررسی پرداخت بیش از ۲۰ میلیون دلار وام به شرکت‌های تاکسیرانی متعلق به مایکل کوهن و خانواده‌اش هستند.

 

براساس این گزارش اظهاریه‌های مالی نشان دادند که کوهن از ۳۲ مجوز تاکسیرانی که هر یک حدود یک میلیون دلار در زمان وقوع تخلف ارزش داشته‌اند، به عنوان یک عامل جانبی برای دریافت وام از بانک استرلینگ نشنال استفاده کرده است.

 

همچنین بانک “ملرز کردیت یونیون” نیز مقادیری از وام‌های داده شده به ۱۶ شرکت مجزا تحت کنترل خانواده کوهن را پرداخت کرده است.

 

بازرسان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا کوهن برای دریافت این وام‌ها ارزش واقعی دارایی‌هایش را کمتر از حد واقعی نشان داده است یا خیر.

 

آنها همچنین بررسی می‌کنند که آیا کوهن با ترتیب دادن پرداخت پول به عنوان حق السکوت به زن‌هایی که با دونالد ترامپ رابطه غیراخلاقی برقرار کردند، قوانین امور مالی کمپین‌های انتخاباتی را نقض کرده است یا خیر.

 

در صورتی که کوهن در این پرونده‌ها محکوم شود ممکن است مجازات زندان سنگینی برای او صادر شود.

 

این در حالی است که شریک کوهن در حوزه مجوزهای تاکسیرانی با دادستان‌های مربوط به پرونده خود به توافق رسیده و با تحقیقات آنها همکاری می‌کنند. این می‌تواند فشارها را بر این وکیل سابق ترامپ برای همکاری افزایش دهد.

 

کوهن رابطه دیرینه‌ای با سازمان ترامپ به عنوان شرکت تجاری رئیس‌جمهور آمریکا داشته است.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.