تجمع و اعتراض در ۴ دانشگاه


تجمع و اعتراض در ۴ دانشگاه

  اخبار دانشگاه  ,خبرهای  دانشگاه  ,اعتراض دانشگاه

 

 با شروع ترم جدید دانشگاه‌ها روز گذشته دانشجویان چهار دانشگاه در نقاط مختلف کشور دست به تجمع زدند. دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی آزاد مشهد، دانشگاه ارومیه، دانشگاه تربیت‌مدرس تهران و دانشگاه هنر برای عدم رسیدگی به مطالبات‌شان دست به تجمع زدند و سعی کردند از این طریق صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و خواستار این باشند که هرچه زودتر به وضعیت آنها رسیدگی کنند. روز گذشته جمعی از دانشجویان مهمان علوم‌پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نسبت به اخذ شهریه مازاد توسط مسئولان دانشگاه اعتراض کردند.

 

یکی از دانشجویان دختر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد مهمان شده به پانا گفت: دو ترم است که به واحد مشهد مهمان شده‌ام. ترم گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت شهریه مهمانی و خارج از شهریه‌ای که باید بپردازم از من گرفته شد و برای ترم جاری نیز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باید بپردازم؛ البته بعضی از دانشجویان هم از واحدهای یزد، زاهدان و شاهرود نیز با همین مشکل روبه‌رو هستند. در همین رابطه دانشجویان دانشگاه هنر برای اعتراض به مشکلاتی که سال‌هاست با آن روبه‌رو هستند دست به تجمع زدند که دراین‌خصوص دانشجویان درباره وضعیت نامناسب عمرانی دانشگاه، وضعیت نامطلوب سلف‌سرویس و کمبود منابع درسی تجمع کردند.

 

همچنین دانشجویان این دانشگاه به نداشتن استادان باکیفیت معترض بودند و خواستار استادان مجرب برای بالارفتن سطح دانش شدند. همچنین روز گذشته دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس تهران به ‌دلیل نامشخص‌بودن وضعیت شهریه آنها که آینده‌شان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده دست به تجمع زدند. با توجه به شروع ترم جدید، این دانشجویان هم خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان شدند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه هم روز گذشته با صف‌بندی در مقابل ساختمان دانشگاه به ‌دلیل مشکلات و شفاف‌نبودن وضعیت شهریه و پرداختی‌ها دست به تجمع زدند.

 

وقایع‌اتفاقیه

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.