تبلیغات در جنگ ۱۸ ص

تبلیغات در جنگ ۱۸ ص

فرمت فایل: ورد – Word  ( قابلیت ویرایش
 
تعداد صفحه : ۱۹تـبلیـغــات و جـنگ   مفهوم تبلیغات از ریشه لاتینی propagane گرفته شده و از نظر لغوی به معنای (پخش کردن) ، (منتشر ساختن) و (چیزی را شناسانیدن) است، زیرا در تبلیغات سعی بر این است تا یک عقیده و یک کردار بطور منظم و جهت‌دار قبولانده شود.       نمونه ای از تبلیغات علیه نازی ها   نگاه اجمالی در اهمیت و ضرورت تبلیغ کافی است فکر کنیم که موفقیت در بسیاری از برنامه‌های اقتصادی ،…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.