تاثیر مدیریت دانشKMبر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتریCRM

تاثیر مدیریت دانشKMبر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتریCRM

تاثیر مدیریت دانشKMبر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتریCRM

چکیدهمدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.