تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

فهرستعنوان صفحه
چکیده….۱
فصل اول: کلیات تحقیق…۲
۱-۱ مقدمه..۳
۱-۲ بیان مساله..۳
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق… ۵
۱-۴ اهداف تحقیق….۵
۱-۵ مدل نظری تحقیق ….۶
۱-۶ فرضیه­های تحقیق .۶
۱-۶-۱ فرضیه­های اصلی ..۷
۱-۶-۲ فرضیه­های فرعی ..۷
۱-۷ تعریف متغیرهای تحقیق …۸
۱-۸ قلمرو تحقیق …۹
۱-۹ تعریف مفهومی متغیرها..۱۰
۱-۱۰ تعریف عملیاتی متغیرها..۱۲
۱-۱۱ خلاصه فصل اول.۱۲
فصل دوم: ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….

محمد باقر

نظرات بسته شده است.