تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری مورد شعب بانک صادرات استان قزوین

تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری مورد شعب بانک صادرات استان قزوین

تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری مورد شعب بانک صادرات استان قزوین

چکیدهدر صنعت بانکداری همانند دیگر عرصه های خدمات و تجارت، هر روزه شاهد افزایش رقابت و حضور رقبای جدید هستیم به طوری که ایجاد تسهیلات خاص و روابط ویژه برای مشتریانی که قصد جذب و یا حفظ آنها را داریم گاهی موثر جهت تداوم حیات سازمانی و پیروزی در رقابت است. در این پژوهش ارتباطات بین فردی متغیر مستقل و متغیر وابسته رضایت و وفاداری مشتریان است که شامل ۵ بعد، رضایت کلی مشتریان، وفاداری شخصی تمایل به مشتری دیگر، وفاداری شخصی به کارکنان…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.