تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری  مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان

فهرست مطالبعنوان صفحه
چکیده۱
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱مقدمه. ۳
۲-۱ بیان مسئله. ۴
۳-۱ اهمیت و ضرورت… ۷
۱-۴ اهداف تحقیق.. ۹
۵-۱ چارچوب نظری تحقیق.. ۱۰
۶-۱ فرضیه‏های تحقیق:۱۰
۷-۱ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر ها۱۱
۱-۸ قلمروی تحقیق.. ۱۲
۱-۸-۱ قلمرو موضوعی.. ۱۲
۱-۸-۲ قلمرو زمانی تحقیق:۱۲
۱-۸-۳ قلمرو مکانی :۱۳
فصل دوم:کلیات تحقیق
بخش اول فن آوری رسانه های اجتماعی.. ۱۵
۲-۱ مقدمه. ۱۵
۲-۱-۲-تعریف رسانه اجتماعی.. ۱۵
۲-۱-۳- ویژگی های رسانه های اجتماعی.. ۱۶
۲-۱-۴ اشکال بازاریابی نوین.. ۱۸
۲-۱-۵-…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.