بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدلینگ ایرانی + عکس

بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدلینگ ایرانی + عکس

بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدلینگ ایرانی + عکس

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری عکس های سام اصغری
 
سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری بازیگر و مدل ایرانی امریکایی است. سام اصغری مقیم لس انجلس امریکا میباشد. سام اصغری مربی بدنسازی است و اخیرا به عرصه بازیگری و مدلینگ وارد شده است.

چکیده ای از بیوگرافی سام اصغری:
نام :سام
نام و نام خانوادگی: اصغری
تاریخ تولد: ۱۳۷۲/۱۲/۱۹
محل تولد: تهران
قد: ۱٫۸۸ سانتی متر
وزن: ۹۷ کیلوگرم

 

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری جدیدترین عکس های سام اصغری

 

بیوگرافی سام اصغری:
سام اصغری متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد. سام شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و همچنین طرفدار حقوق زنان است.

سام اصغری در گذشته کمی خجالتی بوده و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما پس از شروع تمرینات ورزشی اعتماد به نفس او بسیار بیشتر شده و خجالتی بودن از خصوصیات اخلاقی او حذف شده است. در اپریل سال ۲۰۱۷ تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می شود.

سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام بیشتر به اسم فِی (Fay) معروف است  فِی یک پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن فعالیت دارد.

 
سام اصغری چندی پیش در یکی از کلیپ برینتی اسپیرز حضور پیدا کرد و آشنایی این دو از آن روز آغاز شد.

 

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری برینتی اسپیرز  و سام اصغری

 
بیوگرافی برینتی اسپیرز نامزد سام اصغری:
بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

 اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است.

بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

عکس های سام اصغری:

 

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری عکس سام اصغری و نامزدش برینتی اسپیرز 

 

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری جدیدترین تصاویر سام اصغری

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.