برکناری دبیر فدراسیون تیروکمان/ کیارستمی: شاید با سلیقه مدیریتی شعبانی‌بهار همسو نبودم

برکناری دبیر فدراسیون تیروکمان/ کیارستمی: شاید با سلیقه مدیریتی شعبانی‌بهار همسو نبودم

برکناری دبیر فدراسیون تیروکمان/ کیارستمی: شاید با سلیقه مدیریتی شعبانی‌بهار همسو نبودم

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رضا کیارستمی
دبیر فدراسیون تیروکمان پس از برکناری از این سمت گفت: هر مدیری سلیقه‌ای دارد و شاید شعبانی بهار تشخیص داده که پاکزاد با سلیقه مدیریتی وی در بخش دبیری همسوتر است. 

رضا کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییر و تحولات در دبیری فدراسیون تیروکمان اظهار کرد: این تغییرات سلیقه مدیریتی است و شاید من با سلیقه مدیریتی شعبانی بهار همسو نبودم و بهزاد پاکزاد بهتر از من باشد که به این سمت منصوب شده است. به هر صورت وی تشخیص داده که با پاکزاد کار کند و شاید من با سلیقه‌ی وی همسو نیستم.

 

وی گفت: البته من می‌توانستم با سلیقه‌ی مدیریتی وی کار کنم و مشکل خاصی نداشتم، اما تصمیم مدیریتی است و من نیز اعتراضی به این تغییرات ندارم. به هر صورت وی این اختیار را دارد که دبیرش را با سلیقه‌ی خودش انتخاب کند.

 

کیارستمی خاطرنشان کرد: بیش از ۸ سال است که که دبیر فدراسیون تیروکمان هستم و از سال ۸۲ که این فدراسیون تاسیس شده است فعالیتم را با تیروکمان آغاز کردم، الان نیز که باید این سمت را ترک کنم تابع تصمیمات هستم و معتقدم شاید شعبانی بهار نمی‌تواند در شرایط کنونی با من همکاری داشته باشد و باید از نیروهایی بهره مند شود که با سلیقه مدیریتی وی همسو است. البته پاکزاد از دوستان نزدیک من است و من خود را از خانواده تیروکمان می‌دانم و هر کجا وی نیاز به کمک داشته باشد، کوتاهی نخواهم کرد. این که امروز در کجا و در چه پستی قرار بگیرم مهم نیست، هدف این است که به پیشرفت تیروکمان کمک کنیم.

 

دبیر پیشین تیروکمان خاطرنشان کرد: من امروز صبح در جریان این تغییرات قرار گرفتم و بدون این که اعتراضی داشته باشم، قبول کردم. البته در حال حاضر به جز عضویت در هیات ریسه فدراسیون تیروکمان سمت دیگری ندارم و بعد از یک هفته مرخصی، با شعبانی بهار صحبت خواهم کرد که هر کجا نیاز است در خدمت تیروکمان باشم.

 

وی در پایان گفت: اگر بتوانم برای این رشته مثمرثمر باشم در خدمت تیروکمان خواهم بود.

 

به گزارش ایسنا، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان امروز یکشنبه طی حکمی بهزاد پاکزاد را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون، جایگزین رضا کیارستمی کرد. 

 

کیارستمی در حالی با حکم برکناری از دبیری فدراسیون تیروکمان مواجه شد که در زمان ریاست صفایی و طی سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ دبیر این فدراسیون بود. وی این مسئولیت را طی دوره محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیروکمان را نیز بر عهده داشت و در ۶ ماه گذشته که شعبانی بهار ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت نیز عهده دار بود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.