برنی سندرز: اکنون زمان بپاخاستن و مبارزه با جمهوریخواهان آمریکاست


برنی سندرز: اکنون زمان بپاخاستن و مبارزه با جمهوریخواهان آمریکاست

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سناتور دموکرات کنگره آمریکا با انتقاد از تصویب لایحه کاهش و اصلاح مالیاتها در مجلس نمایندگان این کشور، خواستار ایستادگی مردم آمریکا در برابر جمهوریخواهان شد.

به گزارش مهر، «برنی سندرز» سناتور دموکرات کنگره آمریکا و از منتقدان جدی طرح «کاهش مالیاتها و اصلاح نظامنامه مالیاتی» روز پنج شنبه در واکنش به تصویب لایحه ۱.۵ هزار میلیارد دلاری کاهش مالیاتها در مجلس نمایندگان آمریکا در یک پیام توئیتری نوشت: «چنانچه می خواهیم مانع از تلاش جمهوریخواهان برای محروم ساختن میلیونها نفر از خدمات درمانی و کاهش مراقبتهای بهداشتی به نفع کاهش مالیاتها برای طبقه ثروتمندان و شرکتهای بزرگ شویم، اکنون وقت آن است که بپا خیزیم و مبارزه کنیم».

 

برنی سندرز پیش از این نیز با شرم آور خواندن لایحه بودجه جمهوریخواهان متذکر شد که «با تصویب این لایحه، میلیون ها نفر از مراقبت های بهداشتی محروم شده و هزاران نفر به علت کاهش مالیات میلیاردرها، جان خود را از دست خواهند داد»

 

لازم به ذکر است که مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه به پیروی از طرح پیشنهادی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور، به بازنویسی نظامنامه مالیاتی آمریکا رأی موافق داد.

 

تمام اعضای دموکرات مجلس نمایندگان به لایحه فوق رأی منفی دادند که این امر با احتساب شکاف موجود در میان اعضای سنا، چشم انداز طرح اصلاح مالیاتی در آمریکا را تیره و تار می سازد.

 

در این رأی گیری، ۲۲۷ تن از نمایندگان به این لایحه رأی موافق و در مقابل، ۲۰۵ تن به آن رأی مخالف دادند. تمامی اعضای دموکرات مجلس نمایندگان با این لایحه مخالفت کردند و بیش از دوازده تن از جمهوریخواهان نیز به صف مخالفان پیوستند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.