برند و برندینگ

برند و برندینگ

برند و برندینگ

ادبیات نظری و ادبیات پیشینه پژوهشمشاوره، روانشناسی، مدیریت، حسابداری و … درباره برند و برندینگ 
 
پیشینه داخلی و خارجی:داردمنابع فارسی:داردمنابع لاتین:داردنوع فایل:Word قابل ویرایشتعداد صفحه:۹۴ صفحه
 
مفاهیم برندتعاریف متنوعی از برند ارائه شده است و رویکردهای مختلفی در این تعاریف وجود دارد. برخی از تعاریف از دیدگاه مصرف‌کننده است؛ برخی از منظر شرکت و حتی پاره‌ای دیگر از تعاریف بر حسب هدفی که دنبال می‌کنند تشریح…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.