برنامه زمانی آزمون‌های علوم پزشکی در آذرماه اعلام شد


برنامه زمانی آزمون‌های علوم پزشکی در آذرماه اعلام شد

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مطابق تقویم آزمون‌های علوم پزشکی آزمون‌های یاد شده، هر سه در تاریخ ۳۰ آذرماه برگزار می‌شوند تا پرونده آزمون‌های فصل پاییز بسته شود و از مجموع ۳۲ آزمون علوم پزشکی در سال جاری، تنها ۵ آزمون فصل زمستان باقی بماند.

به گزارش ایسنا، تا پایان آبان‌ماه سال جاری پرونده ۲۴ آزمون علوم پزشکی سال ۹۶ بسته می‌شود؛ فرآیندی که از ۳۱ فروردین با برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت آغاز شده است، با برگزاری دوره دیگری از آزمون زبان انگلیسی در بیست و پنجم آبان‌ماه ادامه پیدا می کند.

 

پس از برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت(MHLE) در دهه سوم آبان، دانشجویان علوم پزشکی باید خود را مهیای آزمون‌های برنامه‌ریزی شده در آذرماه سال جاری کنند.

 

بر اساس تقویم برگزاری سه آزمون علوم پزشکی در آذرماه برنامه ریزی شده که دو آزمون مختص رشته دندانپزشکی است.

 

آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۲، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور ۲ و آزمون ملی دندانپزشکی ۲ سه آزمون علوم پزشکی در آذرماه است.

 

نوبت نخست هر سه این آزمون‌ها، در تاریخ پنجم مردادماه برگزار شده است و جاماندگان نوبت نخست مهلت دارند تا با شرکت در نوبت دوم این سه آزمون از سد آن‌‎ها بگذرند.

 

به گزارش مفدا، مطابق تقویم آزمون های علوم پزشکی آزمون های یاد شده، هر سه در تاریخ ۳۰ آذرماه برگزار می شوند تا پرونده آزمون های فصل پاییز بسته شود و از مجموع ۳۲ آزمون علوم پزشکی در سال جاری، تنها ۵ آزمون فصل زمستان باقی بماند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.