بررسی رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی و گرایش دینی (مورد پژوهی: دانشجویان دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران)…
بررسی رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی و گرایش دینی (مورد پژوهی: دانشجویان دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران)…
چکیده پژوهش حاضر بررسی رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی و گرایش دینی کاربران عضو شبکه های اجتماعی را با استفاده از روش پیمایشی مورد مطالعه قرار داده است. این پژوهش در دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران و در بین دانشجویان رشتهها و دورههای مختلف تحصیلی این دانشکده انجام گرفته است.تحلیل یافتههای این مطالعه که گرایش دینی کاربران در در پنج حیطهی احساس، باور و اعتقاد،انجام مناسک، پایبندی به ارزشها و اعتقادات دینی…