بررسی استعفای شهردار تهران به بعد از تعطیلات موکول شد


بررسی استعفای شهردار تهران به بعد از تعطیلات موکول شد

  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  , شهردار تهران
جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران در مورد بررسی کناره گیری شهردار تهران از سمت خود برگزار شد و بررسی استعفا به بعد از تعطیلات موکول شد.

 به گزارش  مهر، اعضای شورای شهر تهران در سالن جلسات طبقه اول شورا که به جلسات غیررسمی شورای شهر اختصاص دارد، حضور یافته و از دقایقی پیش در خصوص موضوعات مهم شورا و شهرداری از جمله موضوع استعفای شهردار تهران بحث و گفتگو می کنند.

 

به گفته یکی از اعضای شورای شهر تهران در این جلسه تلاش می شود کناره گیری محمدعلی نجفی به بعد از تعطیلات نوروز در سال آینده موکول شود.

 

اخبار منتشرشده از جلسه اعضای شورای شهر تهران حکایت از آن دارد که موضوع استعفا بررسی شده انا قرار شده این استعفا در نخستین جلسه رسمی شورای شهر تهران که بعد از تعطیلات نوروز است مورد بررسی قرار گیرد.

 

هم اکنون شهردار تهران در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران حضور دارد.

 

مجید فراهانی گفت:استعفای آقای نجفی واقعیت داشت و در جلسه غیر رسمی شورای شهر مطرح شد. 

 

الان در حال بررسی ابعاد موضوع در جلسه غیر رسمی شورای شهر هستیم.

 

تصمیم گیری در خصوص شهردار جدید نیازمند زمان است لذا اعضای شورا بر ادامه کار شهردار تا انتهای  تعطیلات نوروز توافق جمعی دارند بنا شد استعفا در اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال جدید رسما قرائت شده و تصمیم گیری قطعی کنیم.

 

علیخانی نیز گفت: دکتر نجفی یک عارضه جدید پزشکی را علت استعفای خود اعلام کرده است. اکنون این دلیل برای اعضای شورای شهر محرز شد که البته نمی توان تاثیر فشارهای سیاسی را هم کتمان کرد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.