برای پیش فروش سکه هیچ قیمتی از سوی بانک مرکزی تاکنون ابلاغ نشده است/ ثبت‌نام از ۱۷ بهمن آغاز می‌شود


برای پیش فروش سکه هیچ قیمتی از سوی بانک مرکزی تاکنون ابلاغ نشده است/ ثبت‌نام از ۱۷ بهمن آغاز می‌شود

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,پیش فروش سکه
مدیرعامل بانک کارگشایی با بیان اینکه در حال حاضر قیمتی برای پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است، گفت: هنوز هیچ قیمتی به ما ابلاغ نشده و نمی‌توان پیش‌بینی درستی از استقبال مردم داشت. 

مسعود سلیمانی، مدیر عامل بانک کارگشایی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد پیش‌فروش سکه‌ و استقبال مردم از این طرح بانک مرکزی اظهار داشت: آخرین پیش‌فروش سکه مربوط به سال ۱۳۹۱ است که در آن زمان استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت، اما پس از ثبت نام با افت شدید بهای طلا مواجه شدیم که نهایتا افراد متضرر شدند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمتی برای پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است، گفت: هنوز هیچ قیمتی به ما ابلاغ نشده و نمی‌توان پیش‌بینی درستی از استقبال مردم داشت.

 

سلیمانی‌خاطر نشان کرد: در آن زمان نرخ‌ها پایین‌تر بود و سود خوبی هم داشت اما در نهایت قیمت جهانی طلا و دلار افت کرد و افرادی که در سال ۹۲ سکه‌های خود را فروختند، متضرر شدند.

 

مدیر عامل بانک کارگشایی افزود: ثبت نام‌ها برای پیش فروش از تاریخ ۱۷ بهمن ماه در برخی از شعب منتخب بانک ملی ایران انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسلما اگر نرخ سکه را ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام کنند احتمالا مردم استقبال خواهند کرد البته پیش‌بینی دقیقی هم در این زمینه نمی‌توان کرد.

 

سلیمانی با تاکید بر اینکه برای خرید سکه‌های پیش فروش محدودیتی وجود ندارد و هر کس به هر تعداد که بخواهد می‌تواند خرید کند، گفت: پیش فروش سکه‌ها مقطعی است و دائمی نیست و طی سه یا چهار روز انجام خواهد شد.

 

وی گفت: این پیش فروش با هدف تعدیل بازار انجام می‌شود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.