برانکو: سرمربی پرسپولیس هستم نه تیم ملی/ به مسیر قهرمانی برگشتیم


برانکو: سرمربی پرسپولیس هستم نه تیم ملی/ به مسیر قهرمانی برگشتیم

اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اکنون سرمربی پرسپولیس هستم و در مورد حضورم روی نیمکت تیم ملی ایران هیچ کسی حرفی با من نزده است.

به گزارش فارس، پندر خمارلو در ابتدای نشست گفت: بار دیگر به استفاده از داور ویدئویی تاکید می‌کنیم؛ در حالیکه ۲ بر صفر بردیم اما پنالتی صدرصد ما را نگرفتند. با دیگر از استفاده از کمک داور ویدئویی تاکید می‌کنیم.

 

استقلال خوزستان وضعیت سختی برای نجات از ته جدول دارد

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت:  تسلیت می‌گویم به خانواده واقعه اخیر، به هر حال این برد بعد از باخت به فولاد ما را دوباره در مسیر قهرمانی قرار داد. با وجود اینکه استقلال خوزستان در ته جدول است احتمالا وضعیت سختی برای نجات از ته جدول دارد.

 

ایرادهایی داشتیم اما مهم برد بود که به آن رسیدیم

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: انتظار چنین بازی را داشتم چون این تیم برای افتخار خودش بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم .به بازیکنان خودم هم بابت برد تبریک می‌گویم. البته مشکل هم داشتیم زیرا حرکت تیم ما به خاطر چمن کند بود اما مهم ترین مساله بردن بود که باید می بردیم تا به بازی با پدیده در جام حذفی با موضع برنده وارد شویم و همین طور کارمان را برای قهرمانی ادامه بدهیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم و انتظار دارم که بازی به بازی بهتر و بهتر شویم.

 

در نشست خبری‌ها حق ندارم که از قهرمانی صحبت کنم؟!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دوباره تیم شما به آرامش رسید به نظرتان این آرامش ادامه داشته باشد یا بیانیه‌نویسی‌ها ادامه دار خواهند بود، گفت: متوجه منظور شما نمی‌شوم؟! منظورتان چیست؟! کدام جریان؟! من متاسفم بودم که در نشست خبری بودم. قبل از هر بازی نشست خبری دارم و حق ندارم بگویم در مورد قهرمانی بجنگیم؟! در نشست خبری مگر چه گفتم؟! صدبار گفتم به باشگاه های دیگر توجهی نداریم و به بازی خودمان فکر می‌کنیم و قبل از همه هم به اشتباه های خودمان نگاه می‌کنیم.

 

بودیمیر بازیکنان حریف را سمت خود می‌کشد تا دیگران گلزنی کنند

وی در مورد اینکه بودیمیر در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت از عملکرد او راضی هستید، گفت: بودیمیر بازیکن جدیدی است. در تمرینات آماده سازی هم مصدومیت مختصری داشته و کمبود بازی و تمرین دارد و من از او می‌خواهم که همیشه عمق را داشته باشد و در کنارش علیپور و سایر بازیکنان فضای خالی داشته باشند تا دروازه حریف را تهدید کنند. معمولا ۲ بازیکن سمت او می آیند، در اهواز هم دیدید که چطور گل زدیم. او دو بازیکن حریف را سمت خودش کشید و کمال و بازیکن دیگر ما آزاد بودند. امروز هم وقتی به تیر یک رفت علیپور پاس گرفت و گلزنی کرد البته انتظار دارم که بهتر و بهتر شود.

 

در مورد تیم ملی ایران حرفی با من نزده اند

برانکو در مورد اینکه قرار است سرمربی تیم ملی شوید، گفت: من حداکثر تمرکزم را روی پرسپولیس گذاشته ام و قبلا هم گفتم چند وقت یکبار هم پیشنهادهای خوبی برایم می‌آمد اما در مورد تیم ملی ایران نه کسی با من صحبت کرده و نه من با کسی صحبت کرده ام.

 

برانکو فقط سرمربی پرسپولیس است

خمارلو گفت: ایران ورزشی روزنامه دولت است و برانکو چند مرتبه در این مورد گفته سرمربی پرسپولیس است و ذهن هواداران را مغشوش نکنند زیرا هوادار با ذهن مغشوش وارد ورزشگاه شود ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد و برای روزنامه دولت خوب نیست که چنین مطالبی را منتشر می کند.

 

در انتخاب ترکیب پرسپولیس نگرانی شیرینی دارم

وی در مورد اینکه خط حمله پرسپولیس فشرده است و از سیستم چرخشی استفاده می‌کنیدگفت: این ها در واقع می توان گفت نگرانی شیرین است ما کادر بازیکنان خوبی داریم و گسترده تر از نیم فصل اول اما زمان نیاز داریم و همه باید محک بخورند امروز ترابی، شیری و بودیمیر جدیدبودند و به زمان نیاز دارند و شریفی هم جدید بود. رفیعی هم در نیم فصل قبل بازی نکرده مثل شریفی و بودیمیر هم به زمان نیاز دارد اما مهم ترین مساله این است که وقتی به آنها نیاز داریم بهترین باشند.

 


کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *