برانکو: رفتار و اشتباهات داور خجالت‌آور بود/ شاید ناراحت است صدرنشین هستیم


برانکو: رفتار و اشتباهات داور خجالت‌آور بود/ شاید ناراحت است صدرنشین هستیم

اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با گلایه از داور دیدار با سایپا گفت: نمی توانم در مورد بازی صحبت کنم اما در مورد داوری باید بگویم اشتباهات از حد و مرز گذشته است.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: به سایپا بابت این برد تبریک می گویم. از بازیکنانم هم که زحمت کشیدند ممنونم.

 

وی ادامه داد: از هواداران ممنونم که ۹۴دقیقه ما را تشویق کردند. اما متاسفانه نمی توانم درباره بازی صحبت کنم. درباره موضوعی صحبت می کنم که از حد و مرز گذسته است. این موضوع داوری است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داوری توصیف کرد: کاری که داور با ما کرد وحشتناک بود. نمی خواهم بگویم با این تیم داوری سه نفره چه تجربه ای دارم. همه چیز برای من پس از کارت زردی که به سیامک نعمتی داده شد مشخص شد. واقعا این رفتار خجالت آور است. با سرنوشت بازیکنان حرفه ای بازی می کنند. بازیکنانی که زندگیشان از این راه می گذرد.

 

وی که بسیار عصبانی به نطر می رسید اظهار داشت: من وظیفه دارم از آنها دفاع کنم. چرا که آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

 

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این انتقاد که پرسپولیس در این بازی رهبر نداشت و چرا از سید جلال حسینی و بقیه استفاده نکرد گفت: دیروز هم گفته بودم کمال کامیابی نیا و محمد انصاری نمی توانند بازی کنند. دلیلی هم ندارد درباره این موضوع که چرا شش بازیکنم را استفاده نکردم بار دیگر صحبت کنم. اما شما دیدید داوری به چه شکلی بود.

 

ایوانکوویچ درباره بی انگیزگی بازیکنانش افزود: اصلا اینطور نبود. آنها کاملا آماده بودند و بازی شان را ستایش می کنم. شاید داور بازی ناراحت است که با این اختلاف امتیاز در صدر جدول هستیم.

 

وی در پایان درباره اینکه بار دیگر پرسپولیس بدون ملی پوشان خود شکست خورد اظهار داشت: طبیعی است وقتی ۱۰ روز آنها با تیم ملی بودند شرایطشان فرق داشته باشد. هیچ ایرادی هم ندارد و این اتفاق کاملا طبیعی است که بازیکن برای تیم ملی تمرین کند. من در اردوی قبلی تیم ملی که برگزار شد تنها بازیکنان ملی پوشم یک جلسه تمرین سبک کردند. این اتفاق هم طبیعی است و در تمام دنیا رخ می دهد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.