برانکو: در جام حذفی تا آخر راه می‌رویم/ نمی‌توانیم مانع رفتن بشار شویم


برانکو: در جام حذفی تا آخر راه می‌رویم/ نمی‌توانیم مانع رفتن بشار شویم

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی با صنعت نفت سخت‌ترین بازی ما تا نیم فصل بود. 

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد:

 

جام حذفی؛ خیلی سخت است که با چنین حریفی در زمان کوتاه دو بار بازی کنید. بازی با صنعت نفت سخت‌ترین بازی ما تا نیم فصل بود. البته بدون احتساب داربی سخت‌ترین بازی ما بود. از روش بازی تیمم راضی بودم. حق داشتم که آن بازی را سخت‌ترین بدانم چون می‌دانستم چه چیزی در انتظارمان است. بازی در جام حذفی جای جبران ندارد. راهی برای برگشت نیست. طبیعی است که در جام خذفی تا آخر راه می‌رویم. از لحاظ آماری در بازی قبل بهتر از صنعت نفت بودیم اما این یک بازی جدید است.

 

او درباره بازیکنانش گفت: فقط وحید امیری مصدوم است و ۱۵ روزی در کنار ما نیستند. بقیه بازیکنان آماده هستند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی و مشکلات صنعت نفت در آستانه بازی در جام حذفی گفت: بازی آسانی نیست. باور دارم که این تیم مشکلاتی دارد. همه تیم‌ها مشکلاتی دارند اما هر تیمی به پرسپولیس می‌رسد، مشکلات را فرموش می‌کند و بازیکنانش می‌خواهند خودشان را نشان دهند. طبیعی است که در آن روز مشکلات به کنار می‌رود و همه انگیزه مضاعف دارند. جزییات را در نظر نگیرید چون خط حمله قدرتمندی با حضور کرار، شیمبا و … دارند. تیم خوبی هستند. به یاد دارید که در بازی قبل خیلی دیر به گل رسیدیم.

 

برانکو درباره استراحت دادن به برخی از بازیکنانش گفت: مصلح، امیری، بشار رسن و محرمی استراحت می‌کنند ( به شوخی و خنده).

 

او درباره قرض دادن بشار رسن به تیم ملی عراق گفت: او تا بازی با فولاد و تراکتورسازی هست و امیدواریم در نیمه نهایی جام حذفی هم باشد. متاسفانه یک ماه در تیم ملی عراق است. نمی‌توانستیم او را منع کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه شدن زلاتکو ایوانکوویچ، برادرش به پرسپولیس و انتقادات موجود گفت: انتقادات همیشه است. او بعد از برق شیراز در شهر وارتکس، مدیر مدرسه فوتبال ما بود و قهرمانی کسب کرد و بیش از ۳۰ سال تجربه مربیگری دارد. یک سال برق شیراز بود و موفق شد تیم را در لیگ برتر نگه دارد و سال بعد از او برق به لیگ دسته یک سقوط کرد.

 

برانکو درباره توافق پرسپولیس و ریزه اسپور و امکان تعلیق محرومیت این تیم از فصل نقل و انتقالات و برنامه باشگاه گفت: همه خوشحال هستیم که بخش اول مشکل حل شد که مربوط به طارمی و بدهی باشگاه به ریزه اسپور بود. در ادامه تلاش‌مان، باشگاه به دنبال حل محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات است. دنبال این هستیم که حداقل یک پنجره را ببندند. سوال این است که آیا فیفا از نظر زمان‌بندی می‌تواند یک پنجره یا دو پنجره نقل و انتقالات را برای ما باز کند. اگر یک پنجره باز شد برنامه داریم. اگر باز نشد، ما هم‌چنان تیم خوبی داریم و در این فصل آن را ثابت کردیم. استرس و دلهره‌ای نداریم که بازیکن بیاوریم. بازیکنانم نشان دادند توانا هستند. نیازی به شمردن موفقیت‌ها نیست. اگر اجازه نقل و انتقال داشته باشیم تیم را تقویت می‌کنیم اما نه به هر قیمتی. باید بازیکن با کیفیتی باشد.

 

او درباره تمدید قراردادش گفت: خواهش می کنم در این باره سوال نکنید چون به موقع نشست خبری می‌گذاریم.

 

برانکو درباره لغو بازی استقلال و ایران‌جوان بوشهر و احتمال بازی این تیم گفت: من از این موضوع ناراحتم. ما بلاتکلیف هستیم. ما هزینه کردیم و در هتل اردو زدیم. برنامه تمرین را نمی‌دانیم. تا عصر چه انفاقی می‌افتد. ۵ هزار دلار برای هتل هزینه کردیم. زمین تمرین ما هم به مشکل خورده است. فعلا خوردبین گفت بازی برگزار می‌شود. من می‌فهمم که می‌خواهند بازی برگزار شود اما من مشکلات خودمان را می‌گویم. فوتبال مقصر آلودگی هوا نیست ولی زودتر برنامه را بگویند. اگر بگویند بازی لغو شده و باید روز پنج‌شنبه بازی کنیم، این کار را می‌کنیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.