برادر ولیعهد عربستان: مرتب با خاشقجی در تماس بودم

برادر ولیعهد عربستان: مرتب با خاشقجی در تماس بودم

برادر ولیعهد عربستان: مرتب با خاشقجی در تماس بودم

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , برادر ولیعهد عربستان
«خالد بن سلمان بن عبدالعزیز» برادر ولیعهد عربستان و سفیر این کشور در آمریکا اعلام کرد پیش از اعلام خبر مفقودی «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار عربستانی در هفته گذشته مرتباً با او در تماس بوده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛خالد بن سلمان این روزنامه‌نگار و منتقد سیاست‌های عربستان را یک «دوست» خطاب کرد و گفت: اتهاماتی که در خصوص بازداشت و قتل خاشقجی به عربستان وارد می‌شود «دروغ محض و بی‌اساس» است.

  

شاهزاده خالد بن سلمان عصر دوشنبه در نامه‌ای به تعدادی از افراد نزدیک خود نوشت عربستان در حال انجام اقدامات فوق‌العاده‌ای برای پیدا کردن او (خاشقجی) است. او گفت عربستان این کار را برای هر شهروند سعودی انجام می‌دهد. خالد بن سلمان علی‌رغم اشاره به آنچه که «تبعید خودخواسته» خاشقجی نامید تلاش کرد در اظهاراتش اختلاف او با سران عربستان را بی‌اهمیت جلوه دهد.

 

خالد در این نامه که در اختیار ان بی سی نیوز قرار گرفت، نوشت: «جمال دوستان زیادی از جمله من در عربستان دارد».

 

این نامه مهم‌ترین دفاعیه‌ای است که یک مقام ارشد سعودی از سه شنبه گذشته که خاشقجی ناپدید شده، منتشر کرده است. خاشقجی روز سه شنبه پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول دیگر دیده نشده است. مشخص نیست چه کسانی نامه خالد بن سلمان را دریافت کرده اند. خبرگزاری ان بی سی این نامه را مستقلا به دست آورد و سفارت عربستان در واشنگتن اعتبار آن را تایید کرد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.