با بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند آشنا شوید


با بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند آشنا شوید

مکانهای تفریحی تایلند

تور تایلند یعنی سفر به سرزمین شگفتی ها

 

تور تایلند یعنی سفر به سرزمین شگفتی ها، حتما تا به حال چیزهای زیادی در مورد این کشور دیدنی شنیده اید و یا تصاویری از طبیعت بکر و خاص آن دیده اید و یا شاید هم به آن سفر کرده اید. طبیعت سرسبز و جنگل های بکر با کوه های بلند در کنار دریایی که با رنگ آبی خوشرنگش خودنمایی می کند، بخشی از جاذبه های گردشگری این کشور است. یکی از بهترین فعالیت هایی که در تایلند می توانید داشته باشید، طبیعت گردی و راهپیمایی در مسیرهای بهشتی آن است، مسیرهای پر چیپ و خمی که از بین مناظر بی بدیلی عبور می کند و معمولا هیچ وسیله ی نقلیه ای هم از آنها عبور نمی کند

 

با بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند که راهنمایان تور مجرب آنها را پیشنهاد داده اند، آشنا شوید.

 مسیر چیانگ مای به مای هونگ سون
یکی از مسیرهای قدیمی راهپیمایی، مسیر چیانگ مای به مای هونگ سون است که از بین بکرترین منطقه های طبیعی تایلند پوشیده از مه و کوهستان های سبز می گذرد. این مسیر از چیانگ مای شروع می شود و بعد از عبور از دره های سرسبز و پیمودن مسیری ۶ تا ۸ ساعته از راه های مملو از ارکیده، به مای هونگ سون می رسد. در طول مسیر، از یک روستا به نام Huay Hee Karen هم عبور می کنید که می توانید در یکی از خانه های سنتی آن اقامت کنید. مسیر چیانگ مای به مای هونگ سون مسیری چالش انگیز و سخت به همراه عبور از رودخانه است. 

مکانهای تفریحی تایلند

یکی از مسیر های طبیعت گردی تایلند، مسیر چیانگ مای به مای هونگ سون است

 
 مسیر چیانگ رای به چیانگ مای
اگر دوست دارید در کنار عبور از یکی از بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند، یک گشت و گذار فرهنگی هم داشته باشید، پیشنهاد ما انتخاب این مسیر است. در این مسیر، با افراد بومی زیادی آشنا می شوید و در خانه  هایشان اقامت می کنید و با سبک زندگی و خصوصیات آنها آشنا می شوید، علاوه بر گذر از طبیعت زیبا، در مسیر از کنار قبایل بومی هم می گذرید و می توانید با راه و روش گذران زندگی شان بیشتر آشنا شوید. مسیر چیانگ مای به چیانگ رای، بهترین مسیر راه نوردی در تایلند برای تماشای بومیان این کشور است.  

مکانهای تفریحی تایلند

یکی از بهترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند،  مسیر چیانگ رای به چیانگ مای می باشد

پارک ملی سری فانگ نگا
شاید فکر کنید که راهپیمایی و طبیعت گردی بدون وسایل نقلیه یعنی گذر از مسیرهای صعب العبور که قرار است پاهایتان را شکنجه دهد و به نفس نفستان بیندازد! اما اصلا اینطور نیست و هدف از انتخاب مسیرهای طبیعت گردی در تایلند در واقع لذت بردن از طبیعت و تجربه ی راحتی است. اگر دوست دارید که لوکس طبیعت گردی کنید، پارک ملی سری فانگ نگا در تایلند جای بهتری به نسبت دو جای قبلی است چرا که در آن می توانید در اقامتگاه های لوکسی که در خائو لاک khao Lak وجود دارد، اقامت کنید. این پارک، مسیری ۸ کیلومتری برای راهپیمایی دارد و در طول راه از مناظر شگفت انگیزی رد می شوید و مجبورید از رودخانه ای عبور کنید که برای عبور از آن باید شنا کنید. 

مکانهای تفریحی تایلند

هدف از انتخاب مسیرهای طبیعت گردی در تایلند در واقع لذت بردن از طبیعت و تجربه ی راحتی است

 
پانگ مافا
در این مسیر، از مزرعه های بیشماری رد می شوید و از دل جنگل ها عبور می کنید و در طول راه هم می توانید در ۲ روستا اقامت کنید و از مردم روستا چیزهای زیادی یاد بگیرید.

  مکانهای تفریحی تایلند

در مسیر پانگ مافا در تایلند، از مزرعه های بیشماری رد می شوید و از دل جنگل ها عبور می کنید

 

منبع: eligasht.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.