بازداشت ۳ مامور قلابی در پیشوا


بازداشت ۳ مامور قلابی در پیشوا

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۳ نفر که تحت عنوان مامور اقدام به اخاذی از شهروندان پیشوا می کرد، خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو این افراد ۳ پلاک جعلی خودرو کشف شد. 

به گزارش مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ماموران قلابی در پیشوا خبر داد و گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی در پوشش مامور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از وی کرده اند، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و برنامه ریزی دقیق، موفق شدند خودرو این افراد که با استفاده از آن اقدام به اخاذی می کردند را در یکی از شهرستان های مجاور شناسایی و توقیف کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در این عملیات پس از دستگیری متهم، در بازرسی از خودرو این افراد ۳ پلاک جعلی خودرو، بیسم و مقداری مواد مخدر، یک سلاح بادی و یک کلاه نظامی کشف کردند.

 

وی افزود: متهم در بازجویی اولیه به همدستی با دو نفر دیگر اعتراف کرد، که مامورین طی عملیات ضربتی موفق به دستگیری یکی از همدستان متهم شدند.

 

سردار ناظری در پایان خاطر نشان کرد : دستگیری همدست دیگر متهم در دستور کار پلیس است و شهروندان به منظور شناسایی افراد مامور نما حتما کارت شناسایی آنان را مطالبه و مندرجات آن را با صاحب کارت تطبیق دهند و باید توجه کرد که سارقان و ماموران قلابی بیشتر به دنبال افراد کم سواد و سوء استفاده از آنان هستند و نداشتن کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت و یا حکم قضایی نشانه بارز افراد مامورنماست و شهروندان می توانند موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.