بارش برف مدارس برخی از استان ها را در روز دوشنبه تعطیل کرد


بارش برف مدارس برخی از استان ها را در روز دوشنبه تعطیل کرد

اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی همه مدارس قم در فردا دوشنبه به علت برودت هوا و یخبندان خبر داد.
حمیدرضا شیخ الاسلام در گفت‌وگو با مهر گفت: تمام مدارس استان قم در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه نهم آذرماه به علت برودت هوا و یخبندان در نوبت صبح و عصر تعطیل است. 

 

همچنین بر اساس اعلام استانداری قم، آغاز به کار کلیه ادارات و بانک‌ها به غیر از دستگاه‌های امدادی و خدماتی فردا دوشنبه ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 

بارش برف و باران عصر امروز در قم متوقف شده و بنا بر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم، دمای هوا امشب در این استان به منفی ۷ درجه می‌رسد.

 

مدارس ۴ منطقه مازندران روز دوشنبه تعطیل است

مدارس چهار منطقه در سه شهرستان مازندران روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

 محمودرضا علیزاده سخنگوی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با مهر اظهار داشت: براثر بارش برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس برخی از مناطق استان مازندران در روز دوشنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل هستند که تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بخش یانه سر بهشهر از جمله آن است.

 

وی با بیان اینکه تمامی مقاطع تحصیلی هزار جریب نکا، دودانگه و چهاردانگه ساری نیز روز دوشنبه تعطیل است افزود: در صورت هر گونه خبر جدید در خصوص تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و برودت هوا اطلاع رسانی می شود.

 

به گزارش مهر، روز یکشنبه نیز مدارس هشت منطقه از مازندران تعطیل بود.

 

مدارس برخی مناطق گیلان فردا تعطیل اعلام شد

مدارس برخی مناطق گیلان به علت بارش شدید برف و یخبندان و مشکل در تردد برای دومین روز متوالی فردا (دوشنبه) تعطیل است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش گیلان، به دلیل بارش شدید برف، سرمای هوا، یخبندان شدید و مشکل تردد، فردا دوشنبه ۹ بهمن، تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.

 

مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مدارس لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل و رودبنه نیز فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

همچنین مدارس مقطع ابتدایی مناطق رودبار، کومله، اطاقور و سنگر نیز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

فعالیت های آموزشی همه ی مدارس دیگر مناطق گیلان در شیفت صبح به علت لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

 

تعطیلی مدارس نوبت صبح دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی دلفان و کاکاوند

مدارس نوبت صبح دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی دلفان و بخش «کاکاوند» در استان لرستان فردا دوشنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

به گزارش مهر، اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس نوبت صبح پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان دلفان و بخش کاکاوند طی فردا دوشنبه تعطیل است و شروع فعالیت سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان با یک ساعت تأخیر خواهد بود.

 

در این اطلاعیه آمده است که براثر بارش برف و برودت هوا در شهرستان دلفان مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی این شهرستان و بخش «کاکاوند» فردا دوشنبه ۹ بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است و کلاس درس سایر مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

 

همچنین بر اساس اعلام آموزش‌وپرورش لرستان به علت سرما و یخبندان فردا دوشنبه ۹ بهمن‌ماه کلاس همه مقاطع تحصیلی بخش «اشترینان» نیز با یک ساعت تأخیر شروع می‌شود و فعالیت در همه مقاطع تحصیلی مدارس الیگودرز نیز راس ساعت ۹ صبح است.

 

مدارس روز دوشنبه مشهد تعطیل اعلام شد

طبق اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول مشهد به دلیل بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

 به گزارش مهر، طبق اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه  مشهد فردا دوشنبه تعطیل خواهد بود.

 

مدارس استان کرمانشاه فردا در نوبت صبح تعطیل است

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا، مدارس استان کرمانشاه به جزء قصرشیرین در نوبت صبح فردا تعطیل است.

 رضا محمودیان در گفتگو با مهر، اظهار داشت: به دلیل برودت هوا و یخبندان تمام مدارس استان کرمانشاه فردا نهم بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است.

 

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام مدارس کرمانشاه به جزء شهرستان قصرشیرین در مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح فردا نهم بهمن ماه تعطیل است.

 

مدارس نوبت صبح استان زنجان دوشنبه تعطیل است

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: مدارس شیفت صبح استان زنجان دوشنبه تعطیل شد.

صفی الله کرامتی در گفتگو با  مهر، افزود: باتوجه به برودت هوا و کاهش چشمگیر دما،  مدارس استان زنجان در تمامی مقاطع فردا دوشنبه تعطیل خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در خصوص تعطیلی شیفت عصر، فردا تصمیم گیری خواهد شد، ادامه داد: مدارس استان زنجان امروز یکشنبه در نوبت عصر  در همه مقاطع تحصیلی تعطیل بود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.