نو کردن باتری گوشی اگر باتری گوشی شما خراب شده است آن را ترمیم و نو کنید.

نو کردن باتری گوشی با یک ترفند بدون هزینه

شاید به نظرتان عجیب آید که چگونه می توان باتری قدیمی را که نیاز به تعویض آن است، آن را نو و ترمیم کرد؟ پیشنهاد می کنم کلیپ زیر را ببینید که چگونه یک بانری کهنه که نیاز به تعویض آن دارید و می خواهید آن را دور بیندازید، با یک ترفند بدون هزینه آن را ترمیم و نو کنید، بدون دور انداختن آن باتری و خرج اضافی .

پس حتما کلیپ زیر را ببینید.برای مشاهده کلیپ زیر چند لحظه صبر کنید

 

باتری گوشی یکی از بزرگترین نگرانی های کاربران گوشی های هوشمند است و این دلیلی است که ما گزارش های متعددی در باره باتری های گوشی و چگونگی نگهداری از آن ها ارائه کرده ایم. اگر متوجه شدید که باتری گوشی شما مثل سابق نیست احتمالا زمان آن رسیده است که بآن را کالیبره کنید.

نو کردن باتری گوشی

نگه داری باتری در اندروید

سیستم عامل اندروید دارای قابلیتی است به نام Battery Stats یا وضعیت باتری است که ظرفیت باتری را کنترل می کند که چه زمانی کامل شارژ است و چه زمانی خالی. اما گاهی اوقات این قابلیت دچار مشکل می شود و میزان باقی مانده باتری را به درستی نشان نمی دهد و قبل از اینکه باتری گوشی کاملا خالی شود و به ۰ درصد برسد، گوشی خاموش می شود. کالیبره کردن باتری در اندروید یعنی تنظیم مجدد سیستم عامل اندروید تا اطلاعات صحیح را به نمایش بگذارد.

نوع باتری های گوش ها و لب تاب ها

الان دیگر مدت‌هاست که تقریبا همه گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها از باطری‌های لیتیومی استفاده می‌کنند، سابقا از باطری‌های نیکلی استفاده می‌شد. این باطری‌های قدیمی نیکلی، مشکل آزاردهنده‌ای داشتند، مشکل این بود که اگر این باطری‌ها را به صورت مرتب، وقتی کاملا خالی نشده بودند، شارژ می‌کردید، باطری به تدریجی ظرفیت شارژ خود را از دست می‌داد، اصطلاحا «حافظه‌»اش را از دست می‌داد، به همین خاطر این مشکل را اثر حافظه یا Memory effect می‌نامیدند.

نو کردن باتری گوشی

لینک های مرتبط

تمام لب تاب ها را با این وسیله لمسی کنید

مقاومت گوشی آیفون در زیر دریا و مقایسه این گوشی با گلکسی در آب جوش

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.