این همه کارمند در استقلال چه می‌کنند/ فقط شجاعیان را می‌خواهیم!

این همه کارمند در استقلال چه می‌کنند/ فقط شجاعیان را می‌خواهیم!

این همه کارمند در استقلال چه می‌کنند/ فقط شجاعیان را می‌خواهیم!

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه از باشگاه استقلال نه پول قبول می‌کند و نه چک، گفت: ما فقط داریوش شجاعیان را می‌خواهیم و پیگیر بازگشت این بازیکن هستیم.

به گزارش مهر،  باشگاه گسترش فولاد تبریز بابت انتقال داریوش شجاعیان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال دریافت کرد اما هنوز آخرین چک به مبلغ ۳۰۰ میلیون پاس نشده است. البته  ۲۵ اسفندماه سال گذشته مهلت قانونی برای نقد شدن این چک بود که با وجود گذشت ۵ ماه هنوز پاس نشده و همین مسئله دلخوری مسئولان گسترش را موجب شده است. 

 

وی در گفتگو با  مهر با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایط دیگری پول یا چک از استقلال قبول نمی کند و فقط باید شجاعیان به گسترش فولاد بازگردد، گفت که طی همین روزها تکلیف مالکیت این تیم نیز مشخص خواهد شد. 

 

*  پرونده داریوش شجاعیان و طلبی که بابت انتقال این بازیکن از استقلال دارید، به کجا رسید؟

 

– هوشنگ نصیرزاده: هنوز هیچی؛ مسئولان استقلال یادشان رفته که به ما بدهی دارند و ماه ها از موعد آن می گذرد. 

 

* البته باشگاه گسترش فولاد هم طی این مدت با موضوع کنار آمده بود. حداقل از صحبت ها و گفتگوها هیچ انتقادی نسبت به این موضوع نشده بود. 

– بله؛  طی این مدت پیگیر موضوع دریافت بخش باقی مانده بدهی خود بودیم و در پاسخ مسئولان استقلال به ما اینگونه گفتند که درگیر مشکلات آسیایی هستیم. ما هم گفتیم اشکال ندارد چون دقیقا درک شان می کردیم اما بعدا انگار نه انگار که این بدهی باید پرداخت شود. 

 

* البته شما همیشه از استقلال و مسئولانش به خوش حسابی یاد می کردید.

– اول خوش حساب بودند اما الان نه؛ خیلی هم بد حساب هستند که اگر غیر از این بود ما همچنان دنبال بدهی خود نبودیم. 

 

* حالا واقعا مشکل خاصی وجود دارد؟

– نمی دانم؛ به نظرم مشکل اصلی استقلال این است که آداب اداری در این باشگاه به هیچ وجه مراعات نمی شود. وقتی نامه‌ای نوشته می‌شود قاعدتاً بر حسب احترام و اصول اخلاقی باید پاسخی به آن داده شود. ارسال نامه دقیقاً مانند تماس تلفنی است که یک نفر تماس می‌گیرد و طرف مقابل پاسخ تماس را می‌دهد، اما نمی‌دانم چرا این اصل در باشگاه استقلال اصلاً رعایت نمی‌شود. یک نفر نیست در این باشگاه به نامه‌های ما پاسخ دهد.

 

* منظورتان این است که بابت پیگیری پرونده شجاعیان با استقلال مکاتبه داشته‌اید، اما پاسخی نگرفته‌اید؟

– دقیقاً تا امروز یک نامه از استقلال به دست ما نرسیده است. من نمی‌دانم این همه کارمند و طبقات اداری در استقلال برای چیست؟

 

* حالا پرونده شجاعیان در چه مرحله‌ای است، برای پیگیری نتیجه چه اقدامی انجام داده‌اید؟

– پرونده در کمیته تعیین وضعیت قرار دارد، انقدر موضوع برای من اهمیت دارد که می‌خواهیم هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ایم؛ حتی ۶۰۰ هزار تومان بابت هزینه دادرسی را هم واریز کرده‌ایم.

 

* رسیدگی به پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

– یک ماه پیش پرونده را تشکیل دادیم اما هنوز هیچ کاری انجام نشده است. منتظر هستیم برایمان وقت تعیین شود تا مراحل پیگیری ادامه پیدا کند.

 

* اگر در این بین باشگاه استقلال باقی‌مانده هزینه جذب شجاعیان را پرداخت کند، از نظر شما هم پرونده مختومه اعلام می‌شود یا مُصر هستید که این بازیکن را به تیم خود برگردانید.

 – به هیچ وجه از باشگاه استقلال نه پول می‌گیریم و نه چک جدید؛ اگر مسئولان استقلال خارج از اراده ما، پولی را به حساب باشگاه واریز کنند، آن را برمی‌گردانیم. ما فقط خواستار بازگشت شجاعیان به تیم هستیم.

 

* از مالکیت باشگاه بگویید که در چه وضعیتی به سر می‌برد؟

– فکر می‌کنم همین روزها و نهایتاً تا پایان این هفته وضعیت مالکیت ما مشخص شود.

 

* یعنی دقیقاً قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

– این احتمال وجود دارد که هیأت مدیره جدید برای باشگاه مشخص شود؛ تشکیلات جدیدی که با مالکیت قبلی هیچ ارتباطی ندارد.

 

* در این صورت مالکیت باشگاه چه می‌شود؟

– مگر همه باشگاه‌ها مالک دارند؟ این همه باشگاه وجود دارد که به عنوان باشگاه دولتی حساب شده و مالکشان وزارت ورزش است؛ گسترش فولاد هم یکی از آنها محسوب می‌شود. ما احتمالاً یا هیأت مدیره جدید خواهیم داشت یا اینکه تیم واگذار می‌شود و این‌گونه تکلیفش برای لیگ برتر مشخص خواهد شد.

 

* ممکن است در این صورت تغییری در وضعیت باشگاه گسترش فولاد برای حضور در لیگ برتر ایجاد شود؟

– باید وضعیت هیأت مدیره مشخص شود، بعد تصمیم‌گیری می‌کنیم؛ شاید هم با یک اسم جدید در لیگ برتر شرکت کنیم.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.