«ایناریتو» جایزه اسکار افتخاری دریافت می‌کند


«ایناریتو» جایزه اسکار افتخاری دریافت می‌کند

  اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,ایناریتو

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار از «آلخاندرو گونزالز ایناریتو» با اعطای جایزه ویژه اسکار تقدیر می‌کند. 

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، این جایزه ویژه روز ۱۱ نوامبر  (۲۰ آبان) و در نهمین دوره جوایز سالانه اسکار افتخاری (گاورنر) و به پاس سخت فیلم واقعیت مجازی «گوشت وشن» به عنوان تجربه‌ای بصری قدرتمند در داستانگویی به «ایناریتو» اعطاء خواهد شد.

 

«جان بیلی» رئیس آکادمی اسکار در بیانیه‌ای اعلام کرد با افتخاز جایزه اسکار ویژه را به فیلم «گوشت و شن» اعطاء می‌کنیم که در آن «الخاندرو گونزالز ایناریتو» و فیلمبردارش «امانوئل لوبزکی» پنجره‌های جدیدی از درک سینمایی را برای ما گشوند.

 

این فیلم تجربه‌ای عمیقا احساسی و همه‌جانبه در دنیای مهاجرانی است که در سپیده‌دم از صحرای آمریکای جنوب غربی عبور می‌کنند.  این فیلم نه تنها چیزی بیش از دستاورد خلاقانه در گونه نوظهور واقعیت مجازی است بلکه ما را واقعیت‌های سیاسی اجتماعی در مرز مکزیک و آمریکا پیوند می‌دهد.

 

فیلم واقعیت مجاری «گوشت و شن» هم‌اکنون در شهرهای لس‌آنجلس، میلان و مکزیکوسیتی در حال اکران است. این فیلم حاصل همکاری «ایناریتو»، «امانوئل لوبزکی» است و «کتی کالهون» تهیه‌کننده اجرایی آن است.

 

«الخاندرو گونزالز ایناریتو» کارگردان سرشناس مکزیکی تاکنون موفق به کسب دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم‌های «بردمن» و «بازگشته» شده و «امانوئل لوبزکی» نیز تاکنون سه جایزه اسکار برای فیلم‌های «جاذبه»، «بردمن» و «بازگشته» کسب کرده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.