ایده های جالب برای جشن نامزدی

ایده های جالب برای جشن نامزدی

 

جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی

برگزاری مجالس نامزدی یکی از جذاب ترین مراسمی ست که برای زوج های تازه برگزار می شود. شما می توانید با استفاده از ایده های جالب و خلاقانه بر جذابیت این جشن بیفزایید. ما در این مقاله سعی نموده ایم تا برخی از ایده های جالب را بیان کنیم تا زوج های جوان برای برگزاری جشن نامزدی خود از آن بهره بگیرند.

یکی از پر کاربردترین مواردی که در بسیاری از جشن های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد، اهدا گیفت به میهمانان حاضر در جشن می باشد. با استفاده از موسساتی که خدمات مجالس را انجام می دهند، می توانید این امر را تسهیل بخشید. قطعا آن ها بهترین مراکز تولید گیفت را به شما معرفی خواهند کرد. می توانید یکی از عکس های دو نفره خود را به صورت پازلی سفارش دهید و از میهمانانی که در جشن نامزدیتان شرکت کرده اند، بخواهید ضمن یادداشت یک جمله ی خاطره انگیز بر پشت هر یک از قطعات پازل، در تکمیل تابلوی عکس به شما کمک کنند. می توانید بیسکوییت هایی را که به منظور پذیرایی از میهمانان تدارک می بینید، مرتبط با نامزدی سفارش دهید. به طور مثال شبیه انگشتر، قلب و… .

جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی

به منظور تزئین سالن نامزدی، می توانید از تم رنگی متناسب با لباس نامزدیتان استفاده کنید. قطعا  انجام این کار بر جذابیت جشن تان خواهد افزود. می توانید بادکنک های رنگی متنوعی را د رجای جای سالن قرار دهید و در هنگام خداحافظی، آن را به میهمانان و کودکان اهدا نمایید. سعی کنید قسمتی از سالن را به کودکان اختصاص دهید و با تهیه ی میزی از خوراکی های خوشمزه و انواع شکلات ها، آن ها را تا آخر مجلس سرگرم نمایید. در صورت امکان پذیر بودن، عکسی از مراسم نامزدی پدر و مادرهایتان تهیه نمایید و آن را بر روی میز  قرار دهید تابلویی سفید تهیه نمایید و از میهمانان بخواهید که با نوشتن جمله های عاشقانه ی زیبا، بزم شما را کامل تر کنید. می توانید این تابلو را تا آخر عمر در گوشه ای از دیوار نگه دارید و با هربار مشاهده ی آن، لبریز  از عشق و محبت شوید.

جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی

می توانید کیف کفش نامزدیتان پیام های عاشقانه ای بنویسید و از عکاس مراسم بخواهید که از این ایده به هنگام عکس گرفتن استفاده کند. می توانید درون حلقه ی نامزدی، نام همسرتان یا یک جمله ی عاشقانه در وصف وی را حک نمایید. می توانید دسته گل نامزدی را با چند تا از بهترین عکس های دو نفره ای که در ابعاد کوچک تهیه نموده اید، تزئین نمایید. می توانید این عکس ها را با زنجیرهای زیبا  از قسمت زیرین دسته گل آویزان کنید. اگر پدر یا مادرتان از دنیا رفته است، عکس آنها را در کنار گل های زیبا و شمع های وارمری بر روی یک میز قرار دهید تا نشان دهید که یاد و خاطره ی آن ها در چنین شبی همواره همراه شماست. سعی کنید در شب نامزدی، زوجی را که سابقه ی طولانی در زندگی عاشقانه دارند را به سایر میهمانان معرفی کنید و اعلام کنید که همواره در  زندگی مشترک از آن ها ایده خواهید گرفت. دعوت از یک نقاش در شب عروسی یکی دیگر از ایده های هیجان انگیزی است که می توانید آن را اجرایی نمایید. از وی بخواهید که زیباترین صحنه ی جشن را به تصویر بکشد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.