ایده هایی برای کسانی که کمبود قفسه دارند!


ایده هایی برای کسانی که کمبود قفسه دارند!

نیمه دوم سال یعنی چند لایه لباس روی هم پوشیدن ! لباسهای سبک و خنک تابستانی جایشان را با پالتوها و پلیورها عوض می کنند و خوب واضح است که حجم بیشتری را هم اشغال می کنند. اگر شما هم کمبود جا برای لباسها دارید این مطلب را از دست ندهید!

 

وقتی هوا سرد شود وقت خداحافظی با لباسهای رنگی و خنک تابستانی است! برای اینکه حجم بیشتری از کمدتان را در اختیار داشته باشید می توانید لباس های تابستانی را موقتا از کمدهای در دسترس خارج کنید و به قفسه های داخلی تر منتقل کنید. اما اگر هنوز هم کمبود جا برای لباس های گرم دارید چند ایده شیک برایتان داریم تا راحت تر و منظم تر به لباس هایتان دسترسی داشته باشد. اگر اهل ساخت کاردستی هستید می توانید این قفسه ها را خودتان به راحتی بسازید. در این مطلب یک مدل ساخت قفسه را آموزش داده ایم.

 

ایده هایی برای قفسه های کاربردی, کاربردی ترین قفسه ها

اگر هنوز هم کمبود جا برای لباس هایتان دارید، می توانید این قفسه ها را خودتان بسازید

 

1 – کتابخانه کیف و کفش 

اگر قفسه های کتاب قدیمی دارید که دیگر به کار نمی آیند، چرا از آن ها به عنوان جای کفش و کیف استفاده نکنید؟ می توانید با رنگ آمیزی قفسه های چوبی قدیمی این کمد شیک را بسازید. 

 

ایده هایی برای قفسه های کمد,کمبود قفسه های کمد

اگر قفسه های کتاب قدیمی تان را رنگ کنید به عنوان جای کفش و کیف استفاده کنید

 

2 – نمایشگاه شیک پوشی

کمدها لباس های زیبا را از چشم همه پنهان می کنند، اما نمایشگاه در عکس مثل ویترین یک بوتیک شیک اتاقتان را زیبا می کند. این قفسه مخصوصا برای طراحان لباس خیلی مناسب است، چون می تواند سلیقه پوشش و ست کردن لباس شان را نمایش بدهد!

 

چیدمان کمدهای کوچک,قفسه هایی برای کیف و کفش

این قفسه مخصوصا برای طراحان لباس خیلی مناسب است

 

3 – فضای گوشه ای 

این مدل قفسه ها را می توانید در گوشه ای از اتاق قرار بدهید، بخاطر عرض کم فضای کمی را اشغال می کنند و می توانید در طبقه های آن از وسایل تزئینی مثل مجسمه و تابلوهای کوچک هم استفاده کنید. این مدل قفسه ها مخصوصا برای قرار دادن انواع کیف مناسب هستند. 

 

نحوه چیدمان کمد لباسی,نحوه چیدمان کمدهای مرتب

این مدل قفسه ها مخصوصا برای قرار دادن انواع کیف مناسب هستند

 

4 – رگال متحرک

اگر اهل مهمانی هستید و لباس های مجلسی زیاد دارید این رگال مناسب خودِ خودِ شماست. طیف رنگی متنوع حتی می تواند لباس های شما را به شکل یک آیتم تزئینی در اتاقتان دربیاورید. برای مهمانی بعدی هم خیلی راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که چی بپوشید. 

 

کاربردی ترین قفسه ها, دکوراسیون و چیدمان کمدهای کوچک

اگر اهل مهمانی هستید و لباس های مجلسی زیاد دارید این رگال مناسب خودِ شماست

 

5 – کمد همه کاره 

اگر از کمدهای شیشه ای یا کمدهایی که فضای باز دارند خوشتان می آید، کمد همه کاره می تواند یک گزینه برای شما باشد. مزیت این کمد این هست که هر جور پوشیدنی مثل لباس، کیف، کفش و حتی زیورآلات می توانند جای مخصوص خودشان را داشته باشند. 

 

کمبود قفسه های کمد,ایده هایی برای قفسه های کاربردی

داخل کمدهای باز می توانید همه چیز را در جای خود قرار بدهید

 

6 – اتاق پرو شخصی

اگر از دکوراسیون های ساده خوشتان می آید، به این عکس خوب توجه کنید. با اضافه کردن آیتم های تزئینی مثل یک چراغ خواب یا فرش بافت قدیمی ظاهر به روزتری به دکورتان بدهید. 

 

چیدمان کمد لباس, چیدمان کمدهای کوچک

اگر از دکوراسیون های ساده خوشتان می آید، به این عکس خوب توجه کنید

 

7 – کمد نردبانی خودمون ساز

با استفاده از دو نردبان قدیمی و کمی مهارت نجاری می توانید این قفسه زیبا را بسازید. ظاهر طبیعی و زیبایی به دکور اتاقتان می دهد. حتی می توانید به عنوان جا گلدانی هم از آن استفاده کنید.

 

قفسه هایی برای کیف و کفش,نحوه چیدمان کمد لباسی

با استفاده از دو نردبان قدیمی و کمی مهارت نجاری می توانید این قفسه زیبا را بسازید

 

منبع : behtarazdirooz.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.