ایده هایی برای داشتن رنگ موی نارنجی سوخته


ایده هایی برای داشتن رنگ موی نارنجی سوخته

رنگ موی نارنجی

رنگ موی نارنجی برای خانم هایی که به دنبال چهره ای متفاوت هستند رنگی ایده آل است

 

رنگ مو با طیف نارنجی از آن دسته رنگهایی نیست که همه انتخاب کنند. هرچند برای اینکه این رنگ مو به خوبی در چهره شما نمایان باشد بهتر است پوست روشن تری داشته باشید تا جذاب تر دیده شوید. رنگ موی نارنجی سوخته برای خانم هایی که به دنبال چهره ای متفاوت هستند رنگی ایده آل است. این رنگ نارنجی تیرگی است که به قرمزی می خورد. این رنگ مو با اینکه نام نارنجی را یدک می کشد اصلا موهای شما را رنگ هویج نخواهد کرد. با ایده هایی برای داشتن رنگ موی نارنجی آشنا شوید.

 

۱ ) رنگ موی نارنجی با موهای فر 

نارنجی شدن رنگ مو

 

رنگ موی نارنجی از جمله رنگ هایی است که با موهای فر بسیار زیباتر دیده می شود، سایه هایی که موهای فر ایجاد می کنند در میان رنگ نارنجی سوخته بسیار جذاب و دلربا خواهند شد و شما را همانند پرنسس های داستان های افسانه ای می سازد.

 

۲ ) نارنجی و خاکستری 

رنگ موی نارنجی

 

شاید تا به حال ترکیبی اینچنین ندیده باشید. اما این دو رنگ در کنار هم ترکیبی متفاوت از رنگ سرد و گرم را نشان می دهند. هرچند انتخاب این دو رنگ کنار هم شجاعت خاصی می خواهد اما می تواند انتخابی متفاوتی نسبت به رنگ موهای همیشگی شما باشد. یک آمبره خاکستری که به نارنجی میرسد چهره شما را شیک وخاص می کند.

 

۳ ) رنگ موی نارنجی با ریشه های تیره 

نارنجی شدن رنگ مو

 

رنگ موی نارنجی سوخته یک رنگ موی گرم و جذاب است، اگر نمی خواهید ریشه های مو این رنگ را داشته باشد پیشنهاد می شود ریشه ها را تیره کنید و از چند سانت پایین تر رنگ نارنجی سوخته یا نارنجی قرمز را بزنید.

 

۴ ) رنگ موی نارنجی غروب آفتاب 

رنگ موی نارنجی

 

عجیب نیست که این مدل رنگ مو نام غروب آفتاب را یدک بکشد چرا که تمامی رنگهای یک غروب زیبا را دارد. رنگی که از ترکیب طیف های مختلف رنگ قرمز و نارنجی تشکیل شده است. از ریشه ای به رنگ قهوه ای تیره آغاز شده سپس به قرمز تیره و نارنجی سوخته و در انتها به مسی و بلوند می رسد.

 

۵ ) رنگ موی نارنجی پاستلی

نارنجی شدن رنگ مو

 

رنگ های پاستلی همیشه رنگ های عجیبی نیستند، گاهی یک رنگ نارنجی نیز می تواند رنگی پاستلی باشد. برای اینکه این رنگ به شما بیاید باید رنگ پوست شما سرد باشد چرا که این رنگ به اندازه کافی گرما برای نمایش دارد. همچنین همانند سایر رنگهای پاستلی باید رنگ پایه موهایتان کاملا روشن شود.

 

۶ ) هایلایت های نارنجی 

رنگ موی نارنجی

 

اگر نمی خواهید کل موهایتان نارنجی شود و فکر می کنید نارنجی رنگ خیلی مناسبی برای شما نیست می توانید از این رنگ بعنوان هایلایت لا به لای موهایتان استفاده کنید. یک رنگ موی تیره با طیف قهوه ای قرمز بعنوان رنگ موی اصلی انتخاب کنید سپس رنگ موی نارنجی سوخته را لا به لای آن اعمال کنید. سایه روشنی که ایجاد می شود بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود.

 

۷ ) رنگ موی نارنجی آمبره 

نارنجی شدن رنگ مو

 

آمبره همچنان مد روز به شمار می رود، فرقی نمی کند چه رنگ مویی انتخاب می کنید، آمبره همیشه آن را جذاب تر خواهد کرد. از آرایشگرتان بخواهید تا کمی انتهای موهایتان را بلوند کند. هرچند خیلی به میزان تیرگی موهای نارنجی شما نیز بستگی دارد اما آمبره موهای نارنجی بسیار زیبا خواهد بود. انتخاب چتری و مدل کوتاهی مو نیز در این رنگ بسیار تفاوت ایجاد می کند.

 

منبع: بانوی شهر

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.