اگر می خواهید موهای نرم و سالمی و بدون شوره داشته باشید…

اگر می خواهید موهای نرم و سالمی داشته باشید، توصیه می کنیم کلیپ زیر را ببینید تا موهای نرم و سالمی داشته باشید و علاوه بر آن از شوره سر خلاص شوید.

 

موهای خشک یکی از مشکلاتی است که هر خانم و یا حتی آقایی با آن درگیر است. روش های ساده ای برای لطیف کردن موهای تان وجود دارد. با روش های از موهای خشک خلاصی یافته و از داشتن موهایی لطیف لذت ببرید.

اگر از موهای خشک و آسیب دیده خسته شده اید، می توانید با درمان های خانگی این مشکل را برطرف کنید. خشکی مو می تواند علت های مختلف داشته باشد مانند آلودگی هوا، استفاده نادرست از شامپوهای حاوی مواد شیمیایی، استفاده نکردن از روغن طبیعی و … .

با استفاده از برخی انواع ماسک موی خانگی علاوه بر رفع کدری موی، مشکلات دیگر مو مانند شوره، ریزش و موخوره نیز از بین می رود. از ماسک ها هفته ای یک بار استفاده شود .

چگونه موهای نرم و سالمی داشته باشیم؟

برای داشتن موی سالم، نرم و ابریشمی باید از آن مراقبت کرد و مواد مغذی مورد نیازش را به آن رساند. به این منظور انواعماسک مو وجود دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل هفته ای یکبار از ماسک مو استفاده کنید.

به طور متوسط در سر انسان، ۱۵۰ هزار تار مو وجود دارد که با هم هماهنگ هستند. اگر یکى از آنها خشک شود، بقیه هم خشک مى شوند، اما برخلاف یک باغچه ى خشکیده، راه حل آن، اضافه کردن آب نیست. جالب اینکه شاید آب، مسئول خشکى مو باشد، مخصوصا اگر از آب هاى نمک دار، کلردار و یا کف آلود استفاده شود.شنا و مصرف بیش از حد شامپو، دو عامل اصلى در ایجاد موهاى خشک و وزوزى است. عوامل دیگر شامل رنگ کردن مو، فرهاى دایم، فر دهنده هاى الکتریکى، خشک کردن زیاد از حد با سشوار و قرار گرفتن در معرض خورشید و باد مى باشد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.