اگر دولت امتیازی به اصفهان بدهد ما هم استعفا می دهیم

اگر دولت امتیازی به اصفهان بدهد ما هم استعفا می دهیم

اگر دولت امتیازی به اصفهان بدهد ما هم استعفا می دهیم

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نمایندگان
نمایندگان استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به تصمیم رییس جمهوری برای تشکیل ستاد احیای زاینده رود اعتراض و تاکید کردند: اگر دولت امتیازی به استان اصفهان بدهد ما هم استعفا می دهیم، مشکل کم آبی برای کل کشور وجود دارد. 

به گزارش ایرنا، نمایندگان استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری برای دقایقی در جایگاه هیات رییسه مجلس تجمع کردند.

 

آنها خواهان رسیدگی به درخواستشان مبنی بر حل موضوع کم آبی در این استان ها شدند.

مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس که ریاست جلسه علنی امروز خانه ملت را برعهده دارد نیز در توضیح اعتراض نمایندگان سه استان گفت:جمعی از نمایندگان نسبت به اقدامات نمایندگان استان اصفهان و تصمیم دولت درباره زاینده رود اعتراض دارند، آنان می گویند اگر دولت امتیاز به استان اصفهان بدهد ما هم استعفا و اعتراض می کنیم.

 

وی ادامه داد: دولت باید بر اساس عدالت تصمیم گیری کند و موضوع کم آبی را برای کل کشور حل کند.

 

نایب رییس اول مجلس به پس گرفتن استعفای نمایندگان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در راستای تصمیم روز گذشته دولت مبنی بر تشکیل ستاد احیای زاینده رود، نمایندگان اصفهان استعفای خود را پس گرفتند این تصمیم دولت، مجلس را با مشکل مواجه کرده است.

 

**نمایندگان استان اصفهان در جلسه علنی مجلس حضور یافتند

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز در حین رأی گیری یکی از مواد لایحه پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان ورود نمایندگان استان اصفهان به جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را خوشامد گفت.

 

به گزارش ایرنا، هفته گذشته ۱۹ نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به حذف اعتبار طرح های انتقال آب این استان در بودجه سال آتی استعفای خود را تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی کردند.

 

این نمایندگان در دو جلسه علنی هفته جاری مجلس حضور نیافتند و در ادامه نامه ای به رییس جمهوری برای حل بحران زاینده رود نوشتند، رییس جمهور نیز دستور تشکیل ستاد احیای زاینده رود را صادر کرد.

 

این در حالی است که نمایندگان استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان نیز هفته گذشته نامه ای به شورای عالی امنیت ملی و سران سه قوه مبنی توجه به حل مشکلات آبی تمامی استان ها نوشتند و خواستند که فقط به اصفهان توجه نشود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.