اولین اظهارنظر قدوس پس از تمجید ونگر از او


اولین اظهارنظر قدوس پس از تمجید ونگر از او

  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , قدوس
هافبک تیم ملی و اوستر شوند سوئد می‌گوید ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید از لیگ اروپا چیزهای زیادی یاد بگیریم. 

به گزارش خبرآنلاین؛ امشب قرار است در ادامه رقابت های لیگ اروپا و در دور برگشت مرحله ۱/۸ نهایی این لیگ دو تیم آرسنال انگلیس و اوسترشوند سوئد مقابل هم صف آرایی کنند. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳-۰ به سود توپچی ها به پایان رسیده است. روز گذشته آرسن ونگر سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری قبل از بازی با نماینده سوئد در ارتباط با ستاره ایرانی تیم رقیب که در بازی رفت دو تیم درخشید اظهارنظر جالبی کرد و به تمجید از او پرداخت.

 

ونگر در مورد قدوس گفت: بهترین بازیکن اوسترشوند سامان قدوس بود. تکنیکی، تاکتیکی و بسیار مرا تحت تاثیر قرار داد و شگفت زده ام کرد.

 

به همین دلیل امروز ستاره تیم ملی در مصاحبه ای که  قبل از بازی با آرسنال داشت در مورد این تمجید ونگر از او تشکر کرد و گفت: حضور در لندن و بازی با تیم بزرگ آرسنال رویایی بود که به حقیقت پیوسته است. برای خودم افتخار است که ونگر از بازی من تمجید کرده است.

 

قدوس همچنین در ارتباط با بازی مقابل آرسنال ادامه داد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید از حضور در لیگ اروپا چیزهای زیادی یاد بگیریم. این بازی تا سال‌ها در یاد هواداران خواهد بود. ما تیم خوبی هستیم ولی در ۲۵ دقیقه اول بازی با آرسنال استرس داشتیم و همین باعث شد بازی از دست ما خارج شود و بازی را ۳-۰ واگذار کنیم. 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.