انفجار مواد محترقه در ساختمان مسکونی/ سوختگی شدید دو نفر


انفجار مواد محترقه در ساختمان مسکونی/ سوختگی شدید دو نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار و حریق مواد محترقه و سوختگی شدید یک زن ۶۰ ساله و پسر ۱۵ ساله در یک خانه مسکونی خبر داد. 

جلال ملکی در گفت وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۲:۴۱ظهر امروز حادثه انفجار و آتش سوزی در محله دولت آباد خیابان غیوری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

 

او با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می شود ادامه داد: محل آتش سوزی منزل یک طبقه قدیمی به وسعت ۱۰۰ متر بود که از اتاق های آن به عنوان محل تولید و نگهداری مواد محترقه استفاده می شد. 

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از مواد اولیه و تولید شده در این منزل نگهداری می شد تصریح کرد: در ابتدا انفجار در این محل باعث آتش سوزی شده و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند اتاق های این منزل کاملا شعله ور بود و یک خانم حدود ۶۰ ساله و یک پسر و دختر نوجوان ۱۲ و ۱۵ ساله در این منزل حضور داشتند که خانم و پسر نوجوان شدیدا از ناحیه مختلف بدن از جمله سر و صورت دچار سوختگی شده و دختر نوجوان نیز دچار گازگرفتگی شده بود.

 

ملکی یادآور شد: این افراد در محاصره شعله های آتش بودند که آتش نشانان در مرحله اول این افراد را از منزل خارج و به محل امنی منتقل کردند. براثر شدت انفجار نیز بخشی از دیوارها و درها و پنجره ها تخریب شدخ بود و اتاق ها کاملا شعله ور و حریق در حال گسترش به منازل اطراف بود.

 

او ادامه داد:آاتش نشانان به سرعت آتش را خاموش و از سرایت آن به خانه های دیگر جلوگیری کردند. مصدومان نیز به عوامل اورژانس تحویل و عملیات در ۱۳:۳۲ با خاموش شدن اتش و ایمن سازی محل به پایان رسید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.