انفجار خودروی بمبگذاری شده در لیبی با ۸ کشته


انفجار خودروی بمبگذاری شده در لیبی با ۸ کشته

اخبار,اخبار بین الملل,خودروی بمبگذاری شده در لیبی

در پی انفجار یک خودروی بمبگذاری‌ شده در یکی از ورودی‌های اجدابیا، واقع در شمال شرق لیبی هشت تن از جمله دو غیر نظامی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع امنیتی اظهار داشت، یک خودروی بمبگذاری‌ شده در نزدیکی ایست امنیتی یکی از ورودی‌های شرقی شهر اجدابیا در لیبی که تعداد زیادی نیروی نظامی وابسته به خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به “ارتش ملی لیبی” در آنجا مستقر بودند، منفجر شد. این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود: طبق آمار اولیه، این انفجار جان هشت تن از جمله دو غیر نظامی را گرفت و دو غیر نظامی دیگر هم که در زمان انفجار در حال عبور از این محل بودند، زخمی کرد.

 

منبع یاد شده بدون اشاره به سایر جزئیات این انفجار تعداد دقیق زخمی‌ها را اعلام نکرد. هنوز مسئولان امنیتی شهر اجدابیا واکنشی در خصوص اظهارات این  منبع امنیتی نداشته‌اند.

 

در تاریخ نهم مارس در جریان انفجار یک عامل انتحاری با خودرویی بمبگذاری‌ شده در نزدیکی ورودی جنوبی شهر اجدابیا که نیروهای وابسته به حفتر حضور داشتند و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، سه تن زخمی شدند. از زمان سقوط دولت معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی این کشور شاهد درگیری‌های شدید میان گروه‌های مسلح مختلف و رقابت بر سر دستیابی به قدرت است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.