انفجار بیمارستان فیروزگر تلفات جانی نداشت/ تکذیب بمب‌گذاری در حوالی میدان ولی‌عصر


انفجار بیمارستان فیروزگر تلفات جانی نداشت/ تکذیب بمب‌گذاری در حوالی میدان ولی‌عصر

اخبار,اخبار حوادث,انفجار بیمارستان فیروزگر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد انفجار در بیمارستان فیروزگر تهران گفت: این حادثه بر اثر منفجر شدن مشعل موتورخانه در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت محوطه بیمارستان رخ داد که مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انفجار در بیمارستان فیروزگر اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۴ انفجار در یک ساختمان در میدان ولیعصر خیابان ولدی اعلام شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند وقتی ایستگاه اول به محل رسید به دلیل اینکه حجم حادثه چندان بالا نبود دو ایستگاه دیگر برگشتند و یک ایستگاه در محل حضور پیدا کرد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد جزئیات حادثه گفت: محل حادثه یک مرکز درمانی بود که در حیاط آن یک ساختمان در حال ساخت وجود داشت که کارگران در طبقه منهای یک آن مشغول راه اندازی موتورخانه بودند که به یکباره مشعل موتورخانه دچار انفجار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت، اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل اینکه ساختمان در حال ساخت بود و کسی در آن حضور نداشت اتفاقی برای افراد رخ نداد و تنها شیشه‌های ساختمان روبرویی آن که خارج از محوطه بیمارستان قرار داشت بر اثر انفجار دچار شکستگی شد.

 

ملکی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را ترک کردند.

 

—————–

 

تکذیب بمب‌گذاری در حوالی میدان ولی‌عصر

سرهنگ مرادی، خبر بمب‌گذاری در خیابان‌های ولی‌عصر و کریم‌خان را تکذیب کرد.

سرهنگ مراد مرادی (معاون اجتماعی پلیس پایتخت، فاتب) در گفت‌وگو با ایلنا، در صدای مهیب در حوالی میدان ولی‌عصر، خیابان حافظ گفت: در محوطه بخش جنوبی بیمارستان فیروزگر کارگران در حال ساخت ساختمانی بودند و در قسمت منهای یک آن مشغول کار و راه‌اندازی موتورخانه بودند که ناگهان مشعل موتورخانه منفجر می‌شود. 

 

او با بیان اینکه در این حادثه خوشبختانه کسی صدمه ندیده است، گفت: هیچ نوع بمب‌گذاری صورت نگرفته و این صدای مهیب مربوط به این حادثه بوده و بمب‌گذاری صورت نگرفته است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.