انتقاد تند گتوزو از هافبک تیمش بعد از باخت در داربی ایتالیا

انتقاد تند گتوزو از هافبک تیمش بعد از باخت در داربی ایتالیا

انتقاد تند گتوزو از هافبک تیمش بعد از باخت در داربی ایتالیا

اخبار,اخبار ورزشی,گتوزو

سربمربی میلان بعد از شکست برابر یوونتوس به انتقاد از هافبک ترک تبار تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا، هفته سی‌ام رقابت‌های سری A با انجام سه دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی، یوونتوس صدرنشین جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی در خانه از میلان پذیرایی کرد. این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک یوونتوس به پایان رسید تا این تیم فاصله خود را با ناپولی افزایش دهد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود.

 

جنارو گتوزو سرمربی میلان بعد از شکست تیمش گفت: بازی می‌توانست با نتیجه دیگری به پایان برسد. تیمم شایستگی‌های بیشتر از این را داشت. متاسفم که نتوانستیم هوادارانمان را شاد کنیم و شکست خوردیم. می‌خواهم در نشست خودم از هافبک تیمم انتقاد کنم. چیزی که من از بازی چالهان‌اوغلو دوست ندارم این است که وقتی توپ را از دست می‌دهد شروع به بحث و جدل می‌کند و بازی خودش را ادامه نمی‌دهد. دیگر دوست ندارم چنین چیزها و رفتارهایی را از او ببینم. او مدام در زمین نگاه می‌کند و شروع به داد و بیداد با هم تیمی‌هایش می‌کند. اگر او به خودش زحمت می داد و از زمین بازی بلند می شد و به دنبال توپ می‌دوید ما گل دوم که تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار داشت را دریافت نمی‌کردیم.

 

او در ادامه گفت: نمی‌توانم بگویم از بازی تیمم راضی هستم چون چیزی که باقی می ماند و همه درباره آن صحبت می‌کنند، نتیجه بازی است و ما ۳ بر یک شکست خوردیم و این نشان می دهد که خوب کار نکردیم. به همین خاطر از بازی تیمم راضی نیستم. نمی‌توانم خنده های مصنوعی روی لبم داشته باشم. این طور بازی کردن برای تیم من شایسته نیست و باید تلاش کنیم برنده از زمین خارج شویم. تا پایان فصل بازیهای حساسی در پیش داریم و باید بتوانیم هر طور که شده امتیازات زیادی را به دست بیاوریم.

 

گتوزو با میلان شرایط خوبی داشت ولی حذف از لیگ اروپا و در ادامه شکست برابر یوونتوس باعث شده تا بار دیگر روزهای تیره و تار در میلان خودنمایی کند. این تیم تمام تلاش خود را در ادامه فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به کار خواهد بست.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.