امارات: از سیاست‌های ترامپ در قبال ایران حمایت می‌کنیم

امارات: از سیاست‌های ترامپ در قبال ایران حمایت می‌کنیم

امارات: از سیاست‌های ترامپ در قبال ایران حمایت می‌کنیم

اخبار,اخبار سیاست خارجی,انور قرقاش

وزیر مشاور در امور خارجه امارات بار دیگر بر حمایت کشورش از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران تأکید کرد.

به گزارش فارس، «انور قرقاش» امروز یکشنبه در پنجمین همایش استراتژیک ابوظبی گفت که منطقه با ناآرامی‌ها و چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه است اما امارات از سیاست ترامپ در قبال ایران حمایت می‌کند.

 

قرقاش افزود که امارات در مقابله با این چالش‌ها بر اصول اساسی اعم از احترام به حاکمیت، تکثرگرائی، همکاری و حمایت از ثبات منطقه اتکا دارد.

 

طبق گزارش وبگاه «الامارات الیوم»، وزیر مشاور در امور خارجه امارات ایجاد ائتلاف عربی برای مقابله با چالش‌های امنیتی موجود را یکی از عوامل تقویت ثبات در منطقه برشمرد و تصریح کرد که در تشکیل این ائتلاف بایستی بر عربستان و مصر و ایفای نقش رهبری آنها در منطقه تکیه کرد همچنانکه شورای همکاری خلیج‌فارس نیز بازیگر اصلی در این ائتلاف است.

 

این مقام اماراتی با اشاره به اینکه عامل دوم حمایت از ثبات، احترام به حاکمیت ملی و پایان دادن به دخالت در امور دیگران است، اظهار داشت: « این امر مقابله با رفتارهای حمایت در حمایت از شبه‌نظامیان و مخلان امنیت در کشورها را می‌طلبد.»

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.