اقدام خیرخواهانه پردرآمدترین بازیگر جهان در پاسخ به اعتراضات


اقدام خیرخواهانه پردرآمدترین بازیگر جهان در پاسخ به اعتراضات

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,میشل ویلیامز

پس از افشا شدن دستمزد ناعادلانه بازیگر زن و مرد فیلم «تمام پول‌های جهان» برای ضبط دوباره برخی قسمت‌ها با بازیگر جایگزین کوین اسپیسی، مارک والبرگ اعلام کرد که تمام دستمزدی را که برای این کار گرفته است به جنبش خیریه «Time’s Up» برای حمایت از زنان در برابر آزار جنسی اهدا می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که میشل ویلیامز برای ضبط دوباره برخی قسمت‌های فیلم «تمام پول‌های جهان‌»‌ کمتر از هزار دلار دستمزد گرفت، مارک والبرگ با دریافت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار حاضر به شرکت در فیلمبرداری دوباره شد.

ماجرای رسوایی جنسی کوین اسپیسی باعث شد که سازندگان فیلم برای جلوگیری از واکنش‌های منفی مردم، کریستوفر پلامر را جایگزین او کنند. پلامر برای بازی در این فیلم نامزد جوایز بفتا و گلدن گلوب شد.

جنبش «Time’s Up» در پی رسوایی‌های پی‌ در پی جنسی بزرگان هالیوود از کوین اسپیسی تا هاروی واینستین و داستین هافمن برای حمایت از زنان برابر آزار و سوءاستفاده جنسی در محل کار به وجود آمده است. برخی از چهره‌های سرشناس هالیوود در این جنبش حضور دارند.

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ مجله تایم با ستایش از کسانی که با شکستن سکوت خود زمینه رسوایی این افراد را فراهم کردند، «شکنندگان سکوت» را به عنوان شخصیت سال انتخاب کرد. در همین سال هشتگ «MeToo» به یکی از ترندهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

مراسم جوایز گلدن گلوب نیز تحت تاثیر این رویدادهای قرار داشت و چهره‌های سرشناسی از جمله اپرا وینفری درباره تبعیض علیه زنان صحبت کردند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.