افشاگری افتخاری درباره جذب گرو و نویمایر


افشاگری افتخاری درباره جذب گرو و نویمایر

اخبار,اخبار ورزشی,گرو و نویمایر

مدیرعامل پیشین استقلال از جزییات جذب گرو و نویمایر پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، رضا افتخاری، مدیرعامل پیشین استقلال عصر یک‌شنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره شرایط استقلال اظهار کرد: استقلال باید وقت بیش‌تری بگذارد و تمریناتش را آغاز کند. استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است و این بازیکنان اکثرا بازیکنانی هستند که در تیم‌ملی حضور دارند. حتی جوانانی که در زمان ما جذب شدند، آینده‌دار هستند. باید به آن‌ها میدان داده شود تا راه بیفتند. من به آینده این تیم خوشبین هستم و امیدوارم شفر تیم خوبی برای ادامه مسابقات آماده کند.

 

او درباره جذب گرو و نویمایر توضیح داد: زمانی که به ترکیه رفتم، دلال معروفی این دو بازیکن را آورده بود که من به او گفتم که من به هیچ عنوان این دو بازیکن را نمی خواهم چون در حد استقلال نیستند. همان جا جواب رد به او دادم. بعد از این که از باشگاه بیرون آمدم به آقای فتحی گفتم که مراقب این دو بازیکن باش و با آن‌ها قراداد نبندید اما فشار هوادار که می‌گفتند بازیکن خارجی بیاورید، باعث شد که با آن‌ها قرارداد ببندند. من این موضوع را پیش‌بینی می‌کردم. یک سال بود که می‌خواستند این دو بازیکن را بیاورند که من زیر بار نمی‌فتم.

 

مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خارجی‌ای که قرار است به استقلال اضافه شوند، کیفیت لازم را دارند، گفت: سوال شما را باید آقای خطیر جواب بدهد. حقیقتا من راجع به بازیکن خارجی اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اسامی‌ای مطرح هستند.

 

افتخاری در ادامه درباره جدایی و بازگشت جپارف به استقلال بیان کرد: بازیکنانی که از استقلال رفتند، ۶۰ درصد خودشان نبودند و دلالان آن‌ها را بردند. جپارف هم همینطور بود و او را بردند. موقعی که بازیکن با یک مدیربرنامه یا همان دلال قراداد می‌بندد، اختیارش را به مدیر برنامه می‌دهد. موقعی که با آن‌ها وارد مذاکره می‌شدند، دلالان می‌گفتند شرایط ما فلان است. در این صورت ما چه تصمیمی از طرف باشگاه می‌توانستیم بگیریم؟ باز هم ما ساعت‌ها با آن‌ها بحث می‌کردیم. قراردادهایی که ما با آن‌ها بستیم، قرادادهای خوبی بود. بعدا گفتند که من با بازیکن مصدوم قرارداد بستم. یک قراداد بیاورند که من با یک بازیکن مصدوم قراداد امضا کردم. من قرارداد یک بازیکن مصدوم را امضا نکردم.

 

او افزود: درست است، جباری مصدوم بود ولی بحث من فصل جدید است.

 

مدیرعامل پیشین استقلال در پایان گفت: من به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال بودم می‌گویم که الان وقت جپارف نیست، الان وقت آذری است. هواداران باید تحمل کنند و به آن‌ها بازی دهند. من قول می‌دهم که اگر به آذری وقت بدهند، یک جپارف تحویل داده می‌شوند.

 


کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.