اعضای باند مسلح ماکسیما دستگیر شدند(+تصاویر)


اعضای باند مسلح ماکسیما دستگیر شدند(+تصاویر)

اخبار,اخبارحوادث,باند مسلح ماکسیما

ساعت ۵ بامداد مورخه ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه فرش فروشی در خیابان پیامبر به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد .

 به گزارش رکنا، با حضور مأمورین کلانتری در محل ، تعدادی از اهالی محل به آنها اعلام داشتند که ۶ سرنشین دو دستگاه خودرو سواری “ماکسیما” و “پراید” به درب یک مغازه فرش فروشی مراجعه ، پس از تخریب درب مغازه بنا بر اظهارات صاحب مغازه فرش فروشی اقدام به سرقت ۱۳ تخته فرش به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نمودند.

شاهدان صحنه سرقت در خصوص مسلح بودن سارقین به اسلحه کمری عنوان داشتند : ” با مشاهده صحنه سرقت قصد داشتیم تا مانع شویم که ناگهان سارقین با استفاده از چند قبضه سلاح سرد و در حالیکه یک نفر از آنها مسلح به اسلحه کمری بود به سمت ما حمله ور شده و در همان لحظه هر شش نفر سوار ماشین های خود شده و از محل متواری شدند “.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “سرقت مسلحانه” و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات و در بررسی سرقت های مشابه ، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی دو محل سرقت دیگر در دو مغازه فرش فروشی در مناطق “سیدخندان” و “جنت آباد” کردند که سارقین در این سرقت ها نیز به شیوه ای مشابه و پس از تخریب در مغازه های فروشی ، با استفاده از سیم بگسل اقدام به سرقت تخته های فرش از آنها کرده بودند .

در شرایطی که این گروه از سارقین ، در سرقت های خود بسیار ماهرانه عمل کرده و عملا از طریق بررسی های میدانی بعمل آمده از محل سرقت های سرقت امکان شناسایی آنها وجود نداشت ، اما با این وجود کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقین مغازه های فرش فروشی شدند.

با شناسایی هر هشت عضو این گروه از سارقین و در بررسی سوابق آنها مشخص شد که تمامی این سارقین از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت های بعنف ( سرقت های خشن ) ، سرقت های اماکن تجاری ، سرقت خودرو و دارای محکومیت های متعدد قضایی هستند که با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد شده و در حال حاضر تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارند.

با شناسایی مخفیگاه متهمین در شهرستان های تهران ، کرمانشاه و اسلام آباد غرب ، هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی انجام و چندین تیم عملیاتی از پلیس آگاهی به شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد غرب اعزام شدند .

پس از چندین روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی و در یک عملیات هماهنگ و همزمان در شهرستان تهران ، کرمانشاه و اسلام آباد غرب ، تعداد هشت عضو این گروه از سارقین دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنها دهها تخته فرش و قالیچه ی مسروقه و همچنین تجهیزات و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت ها از جمله قیچی های آهن بر ، دستگاه هوابرش گاز ، سیم بگسل و … کشف و توقیف شد .

با دستگیری متهمین و آغاز تحقیقات از آنها ، متهمین به چندین فقره سرقت مشابه در تهران و همچنین سایر شهرهای کشور اعتراف کردند که در بررسی پرونده سرقت های مشابه مشخص شد که تعدادی از این سرقت ها مربوط به سال های گذشته و در سایر شهرستان های کشور است .

سردار حسین رحیمی،فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر هماهنگی لازم با دستگاه قضایی انجام شده و کلیه متهمین با قرار بازداشت موقت و جهت شناسایی کلیه جرایم ارتکاب و سرقت های خود در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

 

اخبار,اخبارحوادث,باند مسلح ماکسیما

 

اخبار,اخبارحوادث,باند مسلح ماکسیما

 

اخبار,اخبارحوادث,باند مسلح ماکسیما

 

اخبار,اخبارحوادث,باند مسلح ماکسیما

 

اخبار,اخبارحوادث,باند مسلح ماکسیما

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.