اسهال را با طب سنتی به آسانی درمان کنید.

اسهال طب سنتی. درمان آسان اسهال در طب سنتی. کافی است به کلیپ زیر نگاه کنید

 

در هوای گرم احتمال بروز اسهال در بدن بیشتر است.پس در این هوا بیشتر دچار این بیماری می شوند.اما لازم نیست ناراحت باشد شما می توانید با دستورات این کلیپ به راحتی اسهال را درمان کنید. زمانی که تغییر در تعداد و غلظت مدفوع ایجاد شود به طوری که مدفوع آبکی شده و تکرر ان بالا رود فرد مبتلا به اسهال می شود.درمان اسهال

درمان اسهال

اسهال طب سنتی

بزرگترین و اصلی ترین علت اسهال عوامل عفونی است که این عوامل از طریق مختلف وارد بدن می شود. گاهی با خوردن میوه و سبزی که به درستی و کامل شستشو داده نشده باشد اسهال ایجاد می شود. در بعضی مواقع به دلیل رعایت نکردن بهداشت به خصوص بعد از اجابت مزاج عفونت موجود در دست هایی که شسته نشده اند و.. وارد بدن شده و اسهال رخ می دهد.اِسهال (به انگلیسی: Diarrhea) وضعیتی است که در آن فرد بیمار دست کم سه بار در روز دفع مدفوع روان یا مایع دارد. این حالت می‌تواند چند روز به طول بینجامد و موجب کم آبی بدن می‌شود که در پی از دست دادن مایعات رخ می‌دهد.

نشانه‌های کم آبی معمولاً با از بین رفتن کشش طبیعی پوست و تغییر در شخصیت آغاز می‌شود. این وضعیت می‌تواند پیشروی کند و در حالات حادتر منجر به کاهش ادرار، رنگ‌پریدگی، ضربان سریع قلب، و کاهش در پاسخگویی شود. ولی مدفوع روان اما بدون آب در کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند می‌تواند طبیعی باشد.حدود ۱/۷ تا پنج میلیارد مورد اسهال در سال رخ می‌دهد. این بیماری در کشورهای در حال توسعه بیشترین شیوع را دارد. در این کشورها، کودکان به طور متوسط ۳ بار در سال اسهال می‌گیرند.از سال ۲۰۱۲، در سطح جهان، این بیماری دومین عامل رایج مرگ و میر در کودکان زیر پنج سال است (۰/۷۶ میلیون یا ۱۱%). اپیزودهای مکرر اسهال نیز یکی از عوامل رایج سوء تغذیه هستند و در افراد زیر پنج سال به عنوان رایج‌ترین عامل شناخته می‌شوند. دیگر مشکلات طولانی مدت که ممکن است در پی این بیماری به وجود بیایند شامل رشد فیزیکی و فکری ضعیف است.

اسهال طب سنتی

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • اسهال زمانی روی می‌دهد که:

    http://salamati.ir/wp-content/uploads/2017/09/732571_338-760×400.jpg

    حجم مدفوع زیاد،

    قوام مدفوع نرم و آبکی و

    تعداد دفع مدفوع از ۳ نوبت در شبانه‌روز تجاوز کند.

    هر کدام از ۳ شرط فوق نباشد، نمی‌توان از اصطلاح اسهال استفاده کرد، مثل بچه‌ای که فردا امتحان دارد و به دلیل استرس تعداد نوبت‌های اجابت مزاجش بیشتر می‌شود، اما حجم کلی مدفوع تغییری نمی‌کند. یا اگر مقدار زیادی مواد غذایی مصرف ‌کنیم حجم مدفوع بالا می‌رود، اما قوام آن تغییری نمی‌کند. پس هیچ‌کدام از این موارد اسهال نیست.هر چند بسیاری از این حالت‌ها تحت عنوان اسهال کاذب، نیاز به بررسی دارند.

  • نظرات بسته شده است.