استاندار تهران: با حساسیت ویژه‌ای مشکلات رباط کریم را رصد می‌کنیم


استاندار تهران: با حساسیت ویژه‌ای مشکلات رباط کریم را رصد می‌کنیم

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان رباط کریم گفت: رباط کریم از حیث رشد جمعیتی شهرستانی خاص در استان است و با حساسیت ویژه ای به بررسی و برنامه ریزی برای رصد این شهرستان خواهیم پرداخت. 

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی صبح امروز چهارشنبه  ٩اسفند در کارگروه اقتصادی بیستمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان رباط کریم با اشاره به مزیت این شهرستان در بخش صنعت گفت:پیش بینی ما این است که این شهرستان همانند سال های قبل با افزایش نرخ جمعیت روبرو است و باید برای ایجاد فرصت های شغلی در شهرستان برنامه ریزی کنیم.

 

مقیمی تصمیمات اتخاذ شده برای رباط کریم را راهبردی و کلان توصیف کرد و یادآورشد: مصوبات این شورا به عنوان سند راهبردی و توسعه شهرستان تلقی می‌شوند و باید تمام مشکلات و چالش‌های این شهرستان از صدر تا ذیل مورد کنکاش قرار گیرند.

 

وی رشد و افزایش جمعیت در این شهرستان را فرصتی استثنایی برای افزایش ظرفیت های این شهرستان در بخش صنعت ارزیابی کرد و افزود: تنها در این شهرستان ۵شهرک صنعتی اعم از دولتی و خصوصی وجود دارد و باید با برنامه ریزی های دقیق به رشد و توسعه صنعت در این شهرک ها کمک کنیم.

 

در ابتدای کارگروه اقتصادی ،رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران به ارائه گزارشی جامع از وضعیت واحدهای صنعتی در شهرستان پرند پرداخت و برخی مشکلات این واحدها را مطرح کرد.

 

پیش از این استاندار تهران در نوزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در شهرستان پاکدشت برگزار شد،خواستار ارائه گزارشی تحلیلی و جامع در خصوص واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل تا پایان سال ٩۶ از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت در استان تهران شده بود.

 

کاشت نهال توسط استاندار تهران در بوستان “ملل” شهرستان رباط کریم

 

استاندار تهران همچنین در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه به رباط کریم در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور در بوستان “ملل” یک اصله نهال کاشت.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.