استاندار اصفهان: احتمالا عملیات انتقال پیکرها تا روز جمعه ادامه یابد/ ۴۵ جسد کشف شد


استاندار اصفهان: احتمالا عملیات انتقال پیکرها تا روز جمعه ادامه یابد/ ۴۵ جسد کشف شد

اخبار,اخبار حوادث,جستجو برای پیکر سقوط هواپیما تهران-یاسوج

استاندار اصفهان تاکید کرد: امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران – یاسوج گفت: هشت تیم متشکل از ۴۰ نفر از نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در آنجا چادر زده‌اند.

 

وی با بیان اینکه امکان نشستن بالگرد در منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: البته بالگردها وسایل و امکانات مورد نیاز را به منطقه برده و تحویل می‌دهند. باد شدیدی در حال وزیدن است به طوری که بالگردها مجبور هستند کیلومترها آنسوتر از لاشه هواپیما وسایل را پیاده می‌کنند.

 

استاندار اصفهان ادامه داد: هم‌اینک ابرها در حال افزوده شدن هستند و می‌توان گفت شرایط آزاردهنده است. هوا در حال تاریک شدن است. در آن منطقه شدت برودت ۱۵ درجه زیر صفر است و ممکن است به منفی ۳۰ درجه هم برسد.

 

مهرعلیزاده با بیان اینکه نیروهای اعزام شده از ارتش و هلال احمر کوهنوردهای مهاری هستند، تصریح کرد: تکه‌هایی از پیکرها پیدا شده و در کاورها و پلاستیک‌ها قرار داده شده‌اند. امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

 

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۰ صبح فردا امکان هلی‌برن برای انتقال اجساد وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح فردا به شدت ابرها افزوده خواهد شد و شدت برف و بوران افزایش خواهد یافت و شاید عملیات جستجو برای کسانی که در کمپ‌ها هستند نیز دشوار شود به گونه‌ای که احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد.

 

پیکر تمام مسافران هواپیمای ATR در یاسوج تشخیص هویت می‌شوند

به گزارش ایلنا، مهرداد علی بخشی با اعلام این خبر گفت: پس از سقوط هواپیما و طبق تماس‌هایی که با خانواده‌ها برقرار شد، در یاسوج، تهران و شهرستان‌هایی که خانواده مسافران پرواز در آن ساکن بودند، کار نمونه گیری خون برای آزمایش‌های DNA انجام گرفت. مدیرکل ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: تیم‌های پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد و پزشکی قانونی استان فارس و اصفهان آماده معاینه پیکرها و تشخیص هویت آنها هستند و پس از انجام مراحل قانونی، اجساد در سریع‌ترین زمان تحویل خانواده‌ها می‌شود.

 

۴۵ جسد سانحه سقوط هواپیمای “تهران ـ یاسوج ” کشف شد

جلال پوران‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: تاکنون ۴۵ جسد هواپیمای تهران ـ یاسوج کشف شده و عملیات جست‌وجو اجساد همچنان ادامه دارد. وی با بیان اینکه برخی از اجساد کشف شده قابل شناسایی نیست، افزود: اجساد فردا برای تشخیص هویت و طی کردن مراحل قانونی به پزشکی قانونی یاسوج منتقل می‌شوند. پوران‌فرد ابراز کرد: همچنان عملیات جست‌وجوی اجساد در قله پازن پیر توسط امدادگران ادامه دارد و فردا در صورت مساعد بودن هوا با بالگرد و در غیر اینصورت به صورت زمینی منتقل می‌شوند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.