اروندکالا،‌ انتخابی مناسب برای خرید محصولات خوراکی و بهداشتی

اروندکالا،‌ انتخابی مناسب برای خرید محصولات خوراکی و بهداشتی

اروندکالا،‌ انتخابی مناسب برای خرید محصولات خوراکی و بهداشتی

خرید محصولات خوراکی،خرید محصولات آرایشی,خرید اینترنتی مواد غذایی

 

در قرن حاضر شاید یکی از زمانبرترین و وقت گیرترین کارها خرید ملزومات خوراکی و بهداشتی منزل باشد. اینکه بصورت روزانه و هفتگی به بازار رفته و مایحتاج روزانه را تهیه کنیم بسیار خسته کننده و عذاب آور است. علاوه بر مساله زمان ، اتلاف مصرف سوخت و انرژی و افزایش دادن ترافیک بسیار حائز اهمیت است.

 

در عصر ارتباطات که باعث سرعت بخشیدن به اکثر کارها و صرفه جویی در زمان شده ، هدر دادن زمان ارزشمند شهروندان برای خرید روزانه و هفتگی مایحتاج زندگی چندان منطقی به نظر نمیرسد. ما در این مقاله به معرفی فروشگاه اینترنتی اروند کالا به عنوان یک راه حل جذاب برای خرید هفتگی یا ماهانه محصولات خوراکی و بهداشتی بدون اتلاف زمان و صرفه جویی در انرژی خواهیم پرداخت.

 

خرید محصولات خوراکی از اروند کالا

اروند کالا طیف بسیار بزرگی از محصولات خوراکی و روزانه را شامل میشود. در واقع میتوان گفت بخش بسیار بزرگی از موارد مورد نیاز خوراکی و غذایی را میتوان از اروندکالا تهیه نمود.

 

برای مثال شما در اروند کالا میتوانید: انواع ملزومات پخت و پز مانند: چاشنی و ادویه جات ، انواع سس ها ،‌ انواع روغن های مورد نیاز ، کمپوت و کنسرو و ملزومات کیک پزی مانند پودر کیک و کاکائو را تهیه کنید.

 

از دیگر موارد خوراکی میتوان به نوشیدنی های گرم و سرد اشاره کرد که شامل انواع قهوه و کاپوچینو ، شربت ، کافی میکس ، انواع چای و دمنوش و هات چاکلت هستند.

 

همچنین در قسمت خوراکی ها یک قسمت ویژه برای بیماران دیابتی ،‌ افراد حساس به گلوتن ، ورزشکاران و افرادی که قصد کاهش وزن را دارند در نظر گرفته شده است. در این قسمت به انواع محصولات بدون گلوتن ، شیرین کننده های رژیمی ، نمک با سدیم کم ، انواع کورن فلکس رژیمی و … قرار گرفته است.

 

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از اروند کالا

نکته ی ویژه ای که در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی اروندکالا وجود دارد تنوع بی نظیر و قیمت مقرون به صرفه آن است. در این دسته بندی تنوع بی نظیری از محصولات تقویت پوست و مو شامل: روغن مو، لوسیون بدن  ، ماسک و تونیک مو ، شامپو و نرم کننده مو ، صابون و شامپو بدن ، انواع لوسیون و نمک حمام ، انواع لوازم بهداشت دهان و دندان شامل : مسواک معمولی و مسواک برقی ، محلول های دهانشویه ، انواع خمیر دندان و نخ دندان وجود دارد.

 

همچنین از اروند کالا انواع محصولات بهداشت منزل مانند پودر ماشین لباسشویی ، اسپری خوشبو کننده منزل ، انواع مایع دستشویی را میتوان تهیه نمود.

 

و در نهایتا از اروند کالا میتوانید انواع لوازم آرایشی را تهیه کنید.

 

خرید محصولات خوراکی،خرید محصولات آرایشی,خرید اینترنتی مواد غذایی

 

ارسال سریع و رایگان

یک نکته بسیار حائز اهمیت در اروند کالا ، ارسال ارزان قیمت و رایگان آن است. به این معنا که در صورتی که مبلغ سفارش شما به بالای صد هزار تومان برسد ، بسته بندی و ارسال سفارش شما به صورت رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه ای به کالاهای خریدار°ی شده اضافه نمی گردد.

 

و در صورتی که مبلغ سفارش شما کمتر از صد هزار تومان باشد ، مبلغ ناچیزی برای بسته بندی و ارسال سفارش به قیمت کلی سفارش اضافه میگردد.

 

همچین در اروند کالا چند روش پستی از قبیل پست سفارشی ، پست پیشتاز و تیپاکس وجود دارد که بنا به انتخاب مشتری سفارشات بین دو تا پنج روز کاری به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

 

ضمانت هفت روز تضمین کیفیت و اصالت 

در اروند کالا قبل از ارسال سفارشات همه محصولات از لحاظ کیفیت و معتبر بودن تاریخ انقضا چک میشوند به طور معمول همه محصولات خوراکی حداقل چهار تا شش ماه تاریخ انقضا معتبر دارند و محصولات بهداشتی نیز دست کم بین شش ماه تا یکسال دارای تاریخ انقضا معتبر هستند.

 

با این حال برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان ، اروند کالا همه محصولات را هفت روز تضمین کیفیت میکند به این معنا که اگر محصولی به دست مشتری رسید و کیفیت مناسب یا تاریخ انقضای مناسب را دارا نبود بدون هیچ قید و شرطی میتوان کالا را عودت داد و مبلغ سفارش سریعا به مشتری برگشت داده میشود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.